Gå til innhold

Ålte deres barn i det hele tatt eller begynte det å krabbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første ålte før han begynte å krabbe, nr 2 åler i ring, og står i krabbestilling om jeg setter han i den, men faller fort på magen igjen, men han driver å trekker til seg beina, min første gjorde det han også før han begynte å åle fremover, men han ålte ikke i ring om jeg husker riktig, begynte liksom å åle rett frem med en gang.

Hvordan var deres barn? Nr.1 var 7mnd, Nr 2 er 6,5mnd, begynte å åle i ring når han var ca 6mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin ålte seg rundt i 2 mnd før han gikk over til krabbing

Skrevet

Når startet Martin å åle?

Skrevet

Begge mine har ålt seg før de begynte å krabbe. Førstemann begynte å åle seg 5,5 mnd og krabbet ved 6.5 mnd. Snuppa begynte å åle ved 5 mnd og krabbe ved 6 mnd. Altså en mnd tid med åling hos begge to.

Skrevet

Ålte de rett frem med en gang eller i ring?

Skrevet

knerten her har ålt i ring siden han var 4 mnd.. har begynt å dra seg framover nå for det første.. har liksom gått en del bakover han da.. Håper han starter å krebbe snart.. :) han er 7,5 mnd...

Skrevet

min snuret seg rundt i ring, men ålte seg verken fremover eller dyttet seg bakover før hun en dag begynte å krabbe =) Ble litt overrasket der ja. Hun var rett over 8mnd.

Skrevet

*dytter*

Vil ha flere svar, spennende dette ;o)

Skrevet

Ålte ikke først, men krabbet bakover lenge før han skjønte fremover.

Skrevet

Snurret rundt egen akse en stund før 6mdr, sikkert rundt 5.5mnd tenker jeg (altså det du kaller åle i ring)

begynte å åle framover ved 6.5mnd og begynte å krype rett før hun ble 8mdr. Da hadde hun nettopp lært å sette seg opp selv og å reise seg opp selv. Så her skjedde det MYE på kort tid :)

Skrevet

Eldste begynte å åle seg da han var 5mnd, krabbet ordentlig rett før han var 6,5mnd.

Snuppa nå er 7,5mnd, men snurrer seg bare rundt i ring enda (hun er født med hofteskade som gjorde at hun lå med pute i 4,5mnd. Derfor den noe tregere utviklinga)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...