Gå til innhold

jeg drar på sykehuset

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg kan forresten fortelle hva de gjorde på sykehuset så andre som opplever lignende ikke blir redd for å dra dit om det er noe:)

For det første sa de det var veldig bra at jeg ringte og at jeg kom, for det er utrolig viktig å få bekreftet om det er vannavgang når man er før uke 37.

Så sjekket hun urin og blodtrykk som så veldig fint ut btw:)

hun sjekket å om jeg hadde mye ødemer, hadde 1 i ødem. (vann i kroppen)..

Lå deretter en halvtime med slike belter som registrerer hjertelyd, spark og evt rier:) alt så fint og flott ut dær, var en fryktelig trivelig jordmor btw som fortalte at gutten min er en sunn og frisk og flott krabat, hun kjente etter at hodet var festa og det var det fortsatt akkurat som det har vært siden uke 32:)

etterpå tok en lege (vanlig prosedyre når de tror vann er gått) ultralyd for å se om hvordan det lå an med vann inni dær, det så helt fint ut og hun estimerte lille til å være bittelitt større enn gjennomsnittet, noe som forøvrig kan tyde på at menstermin kanskje er mere rett enn ul termin i mitt tilfelle:)

så var det innvendig sjekk... dær dytta de opp hodet til lille for å se om det rant fostervann.. jeg hadde veldig mye utflod sa legen så de klarte ikke å være helt sikre på om det var utflod eller vann så jeg fikk dra hjem siden ul viste bra med vann og sånn, men fikk beskjed om å ringe tvert noe skulle skje:)

de sa og etterpå at det var flott jeg kom og at vi var veldig velkommen tilbake når som helst det var noe:)

en veldig flott opplevelse og følte jeg ble tatt ordentlig på alvor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...