Gin:) Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei! Jeg er snart ferdig med første året på førskolelærerutdanningen. Venter en gutt i juli og har to små barn fra før. Blir å ta permisjon hele neste år. Enn hva med deg?
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 ja da har du nok å stri med;) går siste året, så vurdere vi prøve bli gravide sikt at termin faller i slutten av neste semester..alt fra april-juni. ellers må vi liksom vente til jeg er sikret jobb etterpå,å det er sååå lenge til.hvordan har dette fungert med lånekassen da?
07&10&13? Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 jeg går 2.året på førskolelærer nå, venter min første 2.nov.. det var egentlig ikke planlagt, men så veldig velkommen alikeve:) vet enda ikke hva jeg skal gjøre med siste året, men snakket med administrasjonen på skolen og de skal gjøre sitt beste for å legge opp løpet slik at jeg kan bli ferdig neste år:)
Gin:) Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Har fast jobb i tillegg 100%, men går samlingsbasert. Da har jeg permisjon uten lønn når jeg er på skolen eller i praksis. Dette vårsemestret var jeg nødt til å ta opp lån i tillegg for å klare oss.. Det ble flere mnd uten lønn. Jeg skal prøve å søke om fødselsstipend fra lånekassa når gutten kommer, men tviler på at jeg får det. Har ikke pratet med lånekassen enda, må vente til alle eksamenene er over. Jeg kunne sikkert ha forsatt til høsten, men det skal bli godt med et friår fra jobb og skole, slik at jeg kan kose meg sammen med resten av familien.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 skal ikke være enkelt..vil prøve få slik at jeg ikke rekker gjøre meg ferdig med utdannelsen, ferdig neste vår. da kan jeg ta perm et år så fullføre det lille jeg har igjen, neste vår. er litt styr med lånekassen, og har jeg termin etter skoleslutt (eller etter 15 mai), faller jo all pengestøtte bort,det er litt dumt.kan jo vente til etter skoleslutt og fast jobb er i boks,men med et så usikkert arbeidsmarked som det er her, og mye vikariat, så er det kanskje tryggere få nå, så har vi hvertfall økonomien i orden;) bli så lenge å vente på alt dette, da blir jeg nok 26 - 27 år og sambo 32 - 33---så kan vel få en nå tenker vi om vi greier på noen forsøk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå