Gå til innhold

Ikke så interessert i puppen mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt begynner å nærme seg 6 mnd nå. Han får en full porsjon grøt på kvelden som han sluker rått=) Men han vil nesten ikke ha noe melk lenger. Kan spise kanskje 1 minutt med masse pauser også gidder han ikke mer.Han blir bare sur hvis jeg prøver for mye. Sånn er han til alle måltidene utenom på natta. Han fikk hjemmelaga fruktpure til lunsj i dag og det gikk rett ned,men ikke så mye melk akkurat. Noen som har noen råd,tips eller erfaring å dele. Begynner å bli litt frustrert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt med puppen nå i flere mnd og i dag "oppdaga" jeg at han egentlig bare er lat. Min skriker og kjefter når jeg legger han til.Så jeg forsøkte å pumpe meg , det kom bare litt melk, men den helte jeg over i en kopp og la han til meg som om vi ammet. Skulle sett på gutt som slukte i seg melken... Så nå tror jeg at jeg skal ringe legen og få resept på slik spray som gjør at melken flommer lettere. Jeg har nemlig ikke fått til å pumpe noe særlig. Dette var en positiv opplevelse for meg for jeg har ikke lyst til å gi slipp på mm til gutten. For meg er det viktigste at han får melk- ikke nødvendigvis av selve puppen. Min er nå snart 8 mnd - hadde håpet at vi kunne fått til å "amme" til han er 12 mnd..... vi får se hvordan det går!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...