kajak&Daniel Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Lillegutt er 7 mnd, og det eneste han drikker er mm. Han spiser nå bittelitt grøt med fruktmos på kvelden, så han spiser vel fremdeles 90%mm. Gjør det noe at han ikke liker vann? Han liker heller ikke å drikke fra flaske.. Bare tygger på den om jeg putter den i munnen hans...
Mamma til 3 <3 Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg ville prøvd litt hver dag. Lillegutt her skjønner heller ikke dette med flaske. Bare tygger på den. Tror det er greit å bare prøve hver dag,så skjønner dem det tilslutt:O) Jeg gir det sammen med grøten på kvelden.
Marge Simpsons Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Helt normalt at de ikke er så begeistret for vann i starten. Min tass og bare tygget på flaska, men plutselig likte han det kjempe godt og sugde i vei. Tror de bare trenger å venne seg til det. Foreløbig er det jo ingen krise om han ikke drikker vann. Så bare bra og evt venne han til litt vann som kos, før han MÅ ha vann )
Jente89 ♥ Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Ina drikker ikke vann.. å ser bare rart på flaska når det er vann i. Jeg ser ikke vitsen med å "tvinge" i henne vannet for at hun skal lære å drikke det. da er det heller like greit om hun liker melk å vil ha melk. kansje når dem blir eldre at dem drikke vann.. Har jo opplevd at hun vil spise badevann.. hehe men det går nokk ikke for det samme
Learning to fly Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Mine barn har fått litt kaldt vann daglig fra de var tre mnd. Bare litt i begynnelsen for å venne de til det. De har alltid elsket vann, nå er de 4 og 5, og drikker heller det enn saft. Spør gjerne etter vann i bursdager de...Rart, men da sier jeg "vil du ikke heller ha brus da?". For brus og saft er kun til lørdag og fest. Så da sier de "åja, det hadde jeg glemt" altså att det var "brusdag"
Learning to fly Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 ps, da har jeg gitt først på t-skje, så i kopp, evt glass, bare helt litt og litt i munnen dies. Ikkke gitt de flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå