Gå til innhold

Enda mer mei tei... hvordan knyte på ryggen alene? tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke nevn tettinntil, gidder ikke å bli hekta på enda et nettsted;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker hoftedytt stragien. men sitter i sofaen eller på sengekanten enda for er ikke helt trygg på det. . dvs setter henne på hoften og svinger henne under armen og tar i mot med den andre armen. holder fast med den ene armen samtidig som jeg drar opp først den ene stroppen og så den andre. tar ett hopp samme som ved magebæring. slik tat jeg er sikker på at hun sitter godt nedi. knyter som regel ryggsekk, dvs tar stroppene rett bakover uten å krysse foran på magen og så knyter med twist midt på ryggen og frem på bagen igjen.

ble ikke så bla forklart. men kanskje du skjønnte noe av det. lykke til krever litt øvelse før man blir trygg på det

Skrevet

Tja... hvordan gjør jeg det^*tenketenke*.

- knyter mt(magestroppene) på og passer på at stroppene ligger riktig ifht "kroppen" til mt.

- løfter gullet opp på ryggen, bøyer meg forover og holder på henne med èn hånd.

- tar skulderstroppene over, holder de fast mellom bena en etter en.

- tar tak i begge skulderstroppene og "rister" henne godt nedi.

- tar skulderstroppene rett bak (som en ryggsekk)

- twister stroppene bak ryggen til gullet, og trekker de opp sånn at jeg får twisten så høyt opp som mulig.

- tar skulderstroppene foran og knyter

hehe, de har grei bildevisning på tettinntil altså ;-)

Skrevet

Takk for bra beskrivelser begge to. Tør nok ikke å gjøre dette ute enda, får prøve å knyte slik sittende på sengekanten noen ganger tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...