Gå til innhold

Er det riktig.......

Mamma`n til verdens nydeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

at man skal ha så mye vondt i mage og rygg??? Er i uke 5 og har til tider skikkelige mensensmerter. Føler meg både sår, øm og det verker... Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også menssmerter... Er ca 4+6 på vei og har så vondt i korsryggen at jeg nesten ikke får sove. Men satser på at det ikke er noe veldig unormalt med dette... På en måte litt gøy å kjenne at man er gravid også ;) Men den kvalmen kunne jeg klart meg uten.. ;)

Skrevet

Jeg har hatt skikkelig menssmerter de siste 14 dagene og masse luft i magen og knipe. Snakket med en venn av familien som er jordmor og hun sa at det ikke var unormalt at det var sånn... Jeg er ca 5+1 og mensmurringene har begynt å gi seg men lurer på om kvalmen begynner å ta meg igjen...

Skrevet

Hei.. jeg har ekstremt vondt i ryggen, er ikke uke 6 nå og hatt det i en uke, legen sa det ikke var vanlig, men han trodde det var hormonene og at kanskje d var litt stress.. Jeg mista for 2 mnd siden og får jo helt noja for at det er no galt siden jeg har vondt i ryggen og det ikke var vanlig, men alikevel så er det nok hormonene som hopper rundt;)

Skrevet

Jeg er nå 10+5 og har ikke så vondt lenger. Men i begynnelsen hadde jeg ekstreme smerter i magen, var øm og sliten. Men heldigvis har det gått over :)

Skrevet

jeg er 7+6, i starten var det veldig vondt...skikkelig menssmerter:( men nå er det mindre av det, men mer vondt i ryggen og ned rumpa:( så sliter med for eks å kjøre bil:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...