Gå til innhold

Er det riktig.......


Mamma`n til verdens nydeligste

Anbefalte innlegg

at man skal ha så mye vondt i mage og rygg??? Er i uke 5 og har til tider skikkelige mensensmerter. Føler meg både sår, øm og det verker... Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også menssmerter... Er ca 4+6 på vei og har så vondt i korsryggen at jeg nesten ikke får sove. Men satser på at det ikke er noe veldig unormalt med dette... På en måte litt gøy å kjenne at man er gravid også ;) Men den kvalmen kunne jeg klart meg uten.. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt skikkelig menssmerter de siste 14 dagene og masse luft i magen og knipe. Snakket med en venn av familien som er jordmor og hun sa at det ikke var unormalt at det var sånn... Jeg er ca 5+1 og mensmurringene har begynt å gi seg men lurer på om kvalmen begynner å ta meg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg har ekstremt vondt i ryggen, er ikke uke 6 nå og hatt det i en uke, legen sa det ikke var vanlig, men han trodde det var hormonene og at kanskje d var litt stress.. Jeg mista for 2 mnd siden og får jo helt noja for at det er no galt siden jeg har vondt i ryggen og det ikke var vanlig, men alikevel så er det nok hormonene som hopper rundt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 10+5 og har ikke så vondt lenger. Men i begynnelsen hadde jeg ekstreme smerter i magen, var øm og sliten. Men heldigvis har det gått over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7+6, i starten var det veldig vondt...skikkelig menssmerter:( men nå er det mindre av det, men mer vondt i ryggen og ned rumpa:( så sliter med for eks å kjøre bil:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...