emlyn Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Har noen sett det noe sted? Har sett i Baby Björn-katalogen, men fant ikke. Ellers så jeg en som heter Alexi/weego, har noen erfaring med den? Tenker det kan være praktisk når man f.eks. bare skal en kjapp tur på butikken (som i mitt tilfelle ligger rett nerri svingen) og ikke orker å herje med diger vogn osv. Eller bare når begge roper om kroppskontakt, og man helst vil ha hendene fri... Ka dokker trur.
b2 & gutta Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg lurer litt på en de har på Babyshop som heter Red Castle. Det er egentlig bare for en, men du bærer babyen litt på siden, så det går fint an å bruke to. (Det står ihvertfall at det funker fint til tvillinger) Tenker at det er litt praktisk at hvis vi er to voksne som skal ut å gå, så kan vi ta en bebis hver
Gjest bissen Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Jeg har Weego bæresele, har brukt den to ganger...det verker fryktelig i skuldrene, selger den nå Jentene mine er 7 mnd, minstemann er bare 4 kg, får likevel vondt. Det er ubehagelig med bæreseler til tvillinger, derfor finnes det ikke så mange steder. Det beste å bruke er sjal eller Tai Mei, sjekk ut dotedot.com eller tettinntil.com.. Greit å få hjelp av en bærehjelper, jeg syns det var vanskelig å finne ut selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå