Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har fått beskjed om at spray start blir helt i starten av juli... :)

regner med at det er slik at vi ikke bør/skal ha i oss slike ting som alkohol når vi begynner med dette.....

ikke at jeg har så fryktelig lyst til å drikke heller altså,men vi er bedt i en dobbel bursdagsfeiring den 7 juli....

tips til unnskyldning for ikke å drikke da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9431170-dere-som-sprayerhar-sprayet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Riksen sier de at det er greit med et glass eller to i sprayperioden, men etter at du har begynt på sprøyter bør du være avholds.

Hvis du ikke vil drikke alkohol kan du f.eks fylle eplejuice over i en vinflaske med skrukork? Det har jeg gjort en gang, med stor suksess;-) Ingen merket noe:o)

jeg fikk beskjed om at man kunne fint ta seg litt å drikke i sprayperioden. noen fyllekuler er nok ikke det beste men er jo ikke det du tenker på;) men tror bare det gjør godt jeg, å kunne dra ut på litt forskjellige ting, slappe av, det gjør godt å få fokus på litt andre ting.

så bare kos deg du med et par glass vin f.eks :)

Litt vin under spraying går fint om man har lyst :-) Man skal jo kose seg også!

Jeg for min del har ikke fortalt om forsøkene til noen, og jeg vet det blir mistanker dersom jeg ikke drikker.

Alkoholfri vin fylt over på vanlig vinflaske (med skrukork) fungerer helt utmerket det!..Jeg og sambo har blitt eksperter på å lure folk med dette, vi har det like moro hver gang- og gleder oss til den dagen vi kan avsløre "triksene"..hehe.

Annonse

Hvis du trenger en unnskyldning for ikke å drikke, tror jeg det er best at du later som om du drikker. Tipset med vinflasken var lurt, ellers har jeg ei venninne som hadde sitronbrus på en spritflaske da hun var i begynnelsen av graviditeten :o)

Siden min mann og jeg har vært åpne om denne prosessen er det ikke noe problem med festlige lag :o)

Skjønner problemet selv. Skal starte med spray 2. juni og sprøyter 20. juni. Dette med å helle alkoholfrie drikker over på vin- eller spritflasker er to gode tips. Disse rådene kan nok alikevel ikke hjelpe meg. Jeg skal i to bryllup nå i juni, og da drikker man jo det man får servert, og ikke det man har med selv. Til vanlig takker jeg ikke nei takk til et par vinglass når dette blir tilbudt meg. Redd for at jeg kommer til å få noen kommentarer da. Hmmm... Lurer på hvordan jeg skal vri meg ut av dette...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...