Gå til innhold

November: ppille helvete


vibeke84+lille frk. Eva-Lill:)

Anbefalte innlegg

Jeg begynte med ppiller for ca 2 uker siden nå - for no dritt! Kan ikke huske at det var så ille med bivirkninger?? Nå sitter jeg her med kviser som popper fram over alt, humørsvigninger som ikke ligner grisen, søtsug og matbehov som er skremmende! Har sikkert lagt på meg 5 kilo de siste ukene.. Noen andre som kjenner seg igjen, eller er det bare jeg som reagerer så ille? Hvis dette fortsetter vurderer jeg å kutte de ut! *banne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke vurdert å begynne med spiral i stedet da? Jeg har hormon spiralen, og har ingen bivirkninger.. så kanskje du skal tenke på det hvis det ikke bedrer seg.. Eller kanskje du kan spørre legen din om du ikke kan få ett annet merke.. Kanskje de vil være bedre for deg? =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter nesten med d samme.. D som er værst er matbehovet og søtsuget... Har lagt på meg en del etter jeg begynte på p-pillene. Så jeg skal bytte når jeg er tom for di..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke begynne på p-pillen etter fødselen for jeg vet at det blir bare krøll, men siden jeg ikke vil ha spiral og alt annet er uaktuelt(sambo vil ikke bruke kondom heller), så ble det p-pille på meg allikevel. Etter 2 mnd sluttet jeg for da hadde jeg sinneanfall hver dag, hysterisk gråting, kasting av klær i vegger etc etc. Merket stor forskjell noen dager etter slutt.

 

Ville ha pessar, men legen sa det var gammeldags og hadde aldri gitt det til noen før heller. Endte opp med å bli overtalt til å ta minipillen, som er uten særlig vits, siden jeg ikke er i stand til å huske den til samme tidspunkt hver dag.

 

Det ender vel opp med at jeg blir gravid, får ungen og kan knyte igjen for godt der nede, ettersom sambo selvfølgelig ikke vil klippe-klippe, det tar vel bort manndommen hans eller noe...

 

Misfornøyd, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at det skal være så vanskelig med prevansjon!! Jeg tror ikke jeg fikser spiral - med tanke på min gynekologskrekk. Der nede får alle andre enn sambo holde seg unna.. Så jeg får ri av stormen, håpe kroppen roer seg ned snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vibeke :-)

 

er d cerazette du har bynt på ??

Jeg å går på dem! Hadde akkurat kommet meg inn i de gamle buksene mine, og jo da,plutselig gikk jeg opp i vekt, fikk masse kviser, humørsvingninger å greier..................så forbanna p-piller :-(

Har lyst til å bynne p¨å noe annet, men d er jo ikke så mange alternativer vi har!

Så jeg føler med deg!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...