♡ Jersey ♡ Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Fortsatt ingen tegn til mens, men fortsatt mensliknende symptomer i hele kroppen... Våknet mange ganger i natt med mensenvondt i magen...(og kan jo ike akkurat ta smertestillende, i tilfelle jeg skulle være gravid). Er 2-3 dager over tiden nå, så tror jeg kjøper en test i ettermiddag. noen som har hatt liknende syptomer og funnet ut at det faktisk var graviditet? Synes det virker så rart at jeg skal ha smerter....
Stoltmai mamma:) Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 heisann.. Jeg hadde sånne smerter, skikkelig mensmurringer og smerter i korsryggen, før dette hadde jeg tatt flere svake pos tester, så jeg skjønte jo hva det va, ble kjmepe glad da jeg fant ut at jeg va gravid, men jeg mistet desverre den dagen smertene kom, begynte åå blø, og smre\tene ble bare værre og værre.. Ta en test å finn ut du... Men kan jo ha mensmurringer når man er gravid, og det trenger ikke være noe galt... LYkke til
3troll blir til 4troll Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Jeg testet positivt på EL på onsdag den 23, og igjen i dag mandag den 28 ... er ikke det litt uvanlig ? Har mage kramper/ murring i magen og føler meg som om jeg har feber ,kaldsvetter liksom.. lurer på en ting , er det mulig å ha blitt gravid selv om man stadig har EL ?
♡ Jersey ♡ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2007 Hmmm.. det vet jeg ikke! Jeg bruker bare ladycomp (EL test i form av permanent maskin), og den gir meg konstant grænne dager nå... MEN; Jeg la jo inn dette innlegget i morges, og jeg fikk endelig tak i en test i ettermiddag!! POSITIV!!! Altså, GRAVID!!! Helt surrealistisk! Så Kanskje en test hadde vært noe for deg også?? Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå