Gå til innhold

er det noen som vett om det påvirke fosteret når en e sjuk og ikke orker mat??

Anbefalte innlegg

jeg er jo ennå sjuk, men orker ikke å spise. drikker litt vann, men sover for det meste. vett noen om det er farlig for fosteret viss jeg ikke klarer å spise på en dag. føler meg skikklig uvell. har spist paracet

håper feberen snart gir seg..

Fortsetter under...

Så lenge du får i deg drikke skal det ikke være farlig. Barnet tar det de trenger av deg, og det er deg som tapper for krefter......

Ønsker deg riktig god bedring.

Det er som babykos71 sier, babyen tar det den trenger først og du får sist. Jeg lurer på om feber og slapphet er noe som går nå, for både jeg og flere venninner og kollegaer har vært plaga nå i helga. I tillegg leser jeg om flere her inne på bim som har det samme.

Det er bare en ting å gjøre, passe på at man ikke har feber (ta en paracet), rigge seg til med en bok i senga og drikke masse (som man helst får servert av andre).

God bedring:)

Det er nok ikke farlig, og jeg er er bevis på det. Da jeg gikk med første mann hadde jeg ekstrem svangeskapskvalme og fikk verken i meg vått eller tørt, vart innlagt på sykehus flere ganger. Selv gikk jeg ned minst 15 kg. Men da lille gutten min kom var han nesten 3,5 kg og helt frisk!!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...