Kvitrebekk Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Må innrømme at jeg er litt ny på dette så kanskje noen kan hjelpe meg. Hadde første dag i siste syklus 22. april. Jeg tror unnfangelsen var ca 6. mai. På BIM står det at jeg er i 6 svangerskapsuke, mens det på babyverden står at det er 5. uke og 1 dag. Hva stemmer? På babyverden står det at unnfangelsen fant sted den dagen jeg tror den gjorde det..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei du! Du er 5+1 på vei. Men du går inn i din sjette uke.
Athina' Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Ja det stemmer det vettu, er bare ordlyden som er anderledes på BIM. Du er 5 + 1 og det betyr at du er i den 6 uken. Så det er bare en annen måte å si det på:-)
Kvitrebekk Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2007 Takk takk. Dette er helt nytt for meg :-) Har vært prøvere i 2,5 år så nå er vi kjempeglade for å komme inn til dere på 1. trimester! Kryss fingrene for oss :-)
Athina' Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer og lykek til videre i svangerskapet :-) *krysser fingre* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå