Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det endelig klaffet etter 8-9pp, skikkelig positiv test en dag før IKM. Har vært plaget med spotting 2-4 dager før mens i flere år (har ikke spottet denne syklusen da) og var bekymret for at jeg derfor ikke kunne bli gravid, håper bare den sitter der tiden ut! Denne måneden drakk jeg forresten store mengder Solviplect i uka før EL (synes det smaker godt jeg), kanskje det gjorde susen? Sender iallefall mengder av babystøv til alle som måtte trenge det***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!! Så koselig :-) Og tusen takk for babystøvet.

Skrevet

Gratulerer!!! Ønsker deg lykke til gjennom trimestrene.

Kan jeg få komme etter rundt 7. juni? Vil så gjerne over på 1. tri nå! *hihi*

Skrevet

Gratulerer så mye! Ønsker deg et godt svangerskap!

Skrevet

Tusen takk skal dere ha og ja, jeg skal holde av plass hvis alt går bra:)

Skrevet

Gratulerer så myyyyyyyyyyye!! Virkelig fortjent etter 8-9pp.

Kos deg uendelig mye i tiden fremover!

Lykke til!!

Skrevet

gratulerer så mye.. håper å kunne slå følge.. ikm i dag.. venter med test til i morgen..

Skrevet

Gratulerer så mye!!! : )

Skrevet

GRATTIS MED SPIREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

gratulere så mye og lykke til med svangerskapet og når babyen kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Så koselig. Gratulerer så masse. Er selv i min 10. pp og håper å slå følge snarest :)

Skrevet

GRATULERER!!! ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

Må bare si tusen takk for alle gode ønsker igjen jeg, kommer nok ikke til å tro det helt før jeg har vært på UL i uke 6-7 tror jeg. Noen som vet hvordan man går fram, er det bare å bestille time hos en tilfeldig gynekolog?

Skrevet

Gratulerer! Lykke til med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...