lysstjerne Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Fikk et barn i des.Ser dere om jeg for et til litt senere. Er i 40 åra, kunne tenke meg søsken til min datter. Ser dere hva det blir i så fall? Ser dere når det blir også? og om alt går bra.
Krin Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei Gindi! Det jeg får opp nå på deg er at du vil bli gravid i november med ei jente=)))))))) men jeg er litt forvirra har du barn fra før? for jeg får opp tre barn på deg men jeg føler at det er siste man du får når du blir gravid med barnet i november....... Lykke til Klem fra
lysstjerne Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Hei Krin. Jeg Har 3 voksen barn fra før, så fikk jeg en liten jente i des 06, har da lyst at hun kan få en søster eller en lille bror etterhvert, jeg er jo litt opp i åra. Men du ser at det blir en til ? Vil det gå bra Denne gangen også ?
Krin Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Hei Gindi! Det var litt vanskelig og tolke bildene jeg fikk opp sist men nå skjønner jeg det bedre. Får fortsatt opp at du vil få ei velskapt jente og at du blir gravid i nov=))))) Lykke til........ Klem fra Krin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå