Gå til innhold

Er så lei meg nå.. Trenger synspunkter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det kanskje ikke er rette forumet å ta opp dette, men er litt mer aktivitet her...

Meg og samboeren lå og snakket om fristelser og sånn i natt... Også spør jeg kan om han noen gang fantaserer om andre enn meg når vi har sex eller når han onanerer...

Han ble veldig rar så jeg tok det som et ja.. etter mye mas svarer han meg på hvem han har fantasert om.. og jo, det var to av mine beste venniner....Og da spurte jeg han om han hadde onanert mens han hadde tenkt på de, og svaret jeg fikk var ja...

Jeg ble så utrolig lei meg.... Jeg følte at han nesten var utro mot meg.... (de to jeg har vært sammen med før var begge utro).

Jeg begynte å gråte... Ble så kvalm av tanken på at han virkelig kunne gjøre noe slikt hvis han elsket meg... Klarer ikke tanken på at han skal ta på meg igjen...

Syns dere jeg er urettferdig eller hva mener dere??

Setter veldig pris på svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei syns ikke du er urettferdig i det hele tatt!

Det er nok tungt å høre sambo si noe sånt.

Forstår godt at du føler at han er utro.

Men prøv å snakke med ham å si at du ikke liker det, og at du vil han skal tenke på DEG og ikke dem!

Om ikke det hjelper kan du prøve å for eksempel komme med noe nytt og spennende som overrasker ham.

Noe som for eksempel ta på deg noe sexy undertøy og få han til å ha lyst på deg en stund før du gir etter...

Piffe deg opp litt xtra før kveldskosen og la ham ligge å vente litt, slik at han MÅ tenke på deg, for å finne ut hva ditt neste trekk kommer til å være...

*masse trøsteklemmer til deg*

krysser fingrene for at dette vil hjelpe!

Skrevet

takk for at du skjønner!!

Han ble veldig lei seg da han så hvor lei meg jeg ble... Og han sa at det var et engangstilfelle, og at det var meg han tente på...

Men føler at all min tillit til han er ødelagt nå... uff...

Vet det ikke er venninene mine sin skyld, men har ikke mye lyst til å invitere de på besøk fremover...

Jeg er så lei meg nå... bare gråter... syns det her var så utrolig trist......

Har verdens største klump i magen...

Skrevet

huff ja skjønner deg godt, får håpe det bare var et engangstilfelle, for han er nok veldig glad i deg og skjønte at du ble lei deg!

Tror nok han kommer til å tenke på DEG fremover ;)

*klemmer*

Skrevet

Men problemet er at jeg ALDRi kommer til å glemme det... Det kommer til å plage meg så sinnsykt... Kommer ikke til å klare å tenke på noe annet fremover... :(

Skrevet

Vet at det nå kan føles veldig vondt og at du vil være skeptisk neste gang, men om han oppriktig mente at dette var et engangstilfelle så må du nesten bare prøve å glemme det som er hendt, vet det er vanskelig og vil ta tid, men får håpe det blir lettere for deg å glemme om han setter seg ned med deg og snakker om det og beklager seg.

*trøste*

Skrevet

Skjønner hvordan du har det, kan ikke være lett, og blir nok tungt å legge dette bak seg, men du må bare prøve om du elsker han. og snakk ut med han om det enten han vil eller ikke..

Skrevet

Jeg skjønner at du blir lei deg for dette, men det er jo bare fantasier da. Viser ikke forskning at så mye som 80-90% av oss har fantasier om andre enn partneren når vi har sex? Dette betyr jo ikke at vi ville gjort noe ut av det selv om anledningen bød seg. Fantasier er jo trygge nettopp fordi de bare er fantasier på en måte.

Skrevet

Jeg hadde også blitt kjempelei meg og jeg synes ikke du overreagerer. Vondt å høre noe sånt. MEN: Som noen andre også har skrevet her, så er det jo helt normalt og kan egentlig ikke sammenlignes med utroskap. Problemet her er ikke at han hadde en sånn fantasi, men at dere hadde den samtalen! Jeg tror det er best, for alle oss andre, og for deg i fremtiden, og rett og slett ikke spørre parneren vår om hvem andre han fantaserer om. Sånne ting får de ha for seg selv synes jeg. Nå som "skaden" alt er skjedd for dere, og siden han tydeligvis er en forståelsesfull mann som skjønner hvorfor du nå er lei deg, så bør dere prate om det til du føler deg bedre. Kanskje det tar litt tid, men dere kommer sikkert over dette hvis ting er bra ellers.

Skrevet

Uff, forstår godt at du ble lei deg. Ingen som har lyst å høre kjæresten si sånt. Men fantasier er fantasier, og synes ikke du skal kalle det utroskap.

En tommelfingerregel kan vel kanskje være å ikke spørre om ting man ikke vil ha svar på.

Skrevet

skjønner godt du blir lei deg, men det betyr ikke at han er utro!! Tror det er helt normalt for, særlig mannfolk, å fantasere om andre. Det betyr ikke at han synes du er mindre sexy eller elsker deg mindre. Hos oss fantaserer begge om andre, svært sjelden jeg tenker på min mann de få gangene jeg onanerere. Og er overbevist om at han hvertfall ikke tenker på meg :) Men når vi har sex - nåde han om han tenker på andre da;D Men det tror jeg ikke han gjør.. Når man har vært sammen i over 12 år som vi har synes jeg ikke det gjør så mye at man fantaserer om andre, så lenge det ikke går ut over den andre eller man er utro.

Er ganske sikker på at mannen din elsker deg like mye :D

Skrevet

Jeg forstår at dette såret..jeg hadde også regaert slik som deg dersom jeg hadde befinnet meg i den situasjonen..

Men man "eier" på en måte sine fantasier da..ingen har egentlig krav på å vite om de..og han var jo ærlig, for ærlig syns nå jeg..i det tilfellet syns jeg det hadde vært greit med en hvit løgn..

Jeg tror ikke jeg selv ville visst hva typen fantaserer om, ofte tror man jo at "gresset er grønnere" på den andre siden, og man kan lage seg fantasier om det..i virkeligheten hadde det nok ikke vært så stort allikevel..

Kan du selv med hånden på hjertet si at du ALDRI har fantasert om andre..?? ikke misforstå - jeg dømmer deg ikke, du har min fulle forståelse.. Man kan elske en person, selv om man fantaserer om andre mener nå jeg..

Skrevet

Trist at du blir lei deg, men prøv å tenk på at det er stor forskjell på fantasi og det han ønsker i virkeligheten!

Jeg ville ikke brydd meg om min forlovede fantaserte om andre.

Så tror jeg det er lurt for fremtiden at du ikke spør han om slike ting, i og med at han ikke nødvendigvis svarer det du vil.

Jeg ville tatt det som en tillitserklæring til deg at han var så ærlig på dette litt ubekvemme spørsmålet. Det er deg han vil ha! Han tenker nok ikke på andre når dere har sex. Prøv å slappe av og ikke anklag han. Han har virkelig ikke gjort noe galt! Det er STOR forskjell på en fantasi og utroskap!

Skrevet

Det er jo bare fantasi! Synes ikke det er galt av deg å reagere, men du spurte jo... Hadde han kysset dem hadde jeg reagert, men fantasi er lov. Det er jo deg han har sex med. Regner med at det er en grunn for det :o). Hender selv at jeg fantaserer litt, men ikke noe mer enn det. Han gjør det samme, og føler ikke no usikker på det. Vi har et godt forhold, og er litt pirrende å fantasere litt... men hvis han gjør det vær gang dere har sex eller onanering ville jeg ikke synes det hadde vært ok.

Skrevet

Uff da :(

Jeg skjønner hvor sinnsykt vondt det er for deg å gå rundt og tenke på det der, men må samtidig si at du aldri skulle ha spurt! Det er klart han fantaserer om andre, det tror jeg absolutt alle gjør! Jeg også har fantasier, men det ville egentlig aldri falt meg inn å fortelle min kjære at jeg har fantasert om noen han kjenner! Fordi det betyr absolutt ingenting!! Det ville jo aldri vært fristende i virkeligheten, for i virkeligheten vil jeg bare ha ham!

Du må stole på ham når han sier at det er deg han vil ha, men han skal ha lov til å fantasere også. Spørsmålet er bare om du trenger å vite hvem som detter inn i tankene hans. Men, ja, jeg skjønner at når katta først er ute av sekken, så vil du jo ikke føle det samme ovenfor venninnene dine og ham igjen. Og det må han forstå. Når han først har vært så dum at han har sagt det han sa, så må han også tåle at det blir annerledes med disse vennene nå.

Dette ble langt... Du har min fulle sympati iallefall, men det betyr ikke at mannen din har gjort noe galt. Prøv å ikke tenk for mye på det, for det betyr virkelig ingenting, det er jeg sikker på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...