Gå til innhold

Ååå...Nå er jeg lei denne kroppen=o(

Anbefalte innlegg

Jaja...Ikke min rett å syte. Har akkurat kommet inn her, men det er 7 mnd siden jeg sluttet på p-pilla, og da synes jeg det er på tide at den stabilisrer seg nå...Klart, kan vente 5 mnd til før jeg kontakter legen min for å få litt hjelp, men har jo ikke lyst til det, av tidligere erfaringer...

Noen som husker hvor lang tid det tok for syklusen din ble stabil eller om den hele tatt ble det??

Håper på mange innspill...=o)

Fortsetter under...

Glemte å si grunnen til at jeg syter da...På dag 24 og fått mensen alt=o( Har hatt en veldig op og ned syklus...alt fra 24 til 37...Ja vet det er ingenting forhold til dere som har flere dager, men det er jo slitsomt da, synes ikke dere også??

vel vel, min utblåsing for denne gang...

Hei snuppa=)

Hvordan går det med deg? Har du fått tanta? =(

Jeg er ikke den rette til å svare på spørsmålet ditt siden jeg var så heldig å få en stabil syklus med en gang. Men jeg synes at du skal ta deg en prat med legen, du trenger ikke vente i 5 mnd til når syklusen ikke har blitt stabil etter 7 mnd. Kanskje du skal bytte lege eller dra til en privat lege hvis du har dårlige erfaringer. Sikkert deilig å få snakket med legen om det, og kanskje få tatt noen prøver. Legen kan kanskje hjelpe deg med å få syklusen på rett spor=)

Klemme

Hei snupp=o)

Jo da, sånn ellers har jeg det bra, hadde det ikke vært for denne "flotte" kroppen min..

Det er ikke noe galt med legen min...Hun er kjempe flink, har også, så og si, akkurat byttet til henne... Det jeg mente var at jeg har dårlig erfaringer med pille bruk... Ble gravid med gutten min da jeg gikk på noen piller for å stoppe blødningene min og at jeg gikk på Primolut N...Vil jo helst ikke gå igjennom dette igjen, hvis du skjønner...

Men, kommer nok ikke til å gå så veldig lang tid til før jeg titter inn døren til doktor...hehe...får vente en til to mnd til...

Hva med deg, hvordan går det?? funnet EL ennå?? Kan sikkert titte litt på charten min hvis du vil...ligger på FF lista=o) (skal inn å titte på din nå...hihi)

klem

Jeg hadde nok EL på fredag og vi koste på torsdag, så håper at det blir en spire på meg denne gangen=) Hadde en fi samtale med sambo i går. Jeg sa at jeg ble så stressa av å ikke vite om jeg får kos rundt EL at jeg heller vil begynne på pilla til han var ordentlig klar. Og jeg mente at siden han helst ville vente noen år kan jeg godt være med på det. Han mente at han vil helst bli pappa om 3-5 år, men han vil ikke komme i den stressende situasjonen å være skikkelig prøver. Og han hadde blitt overlykkelig hvis jeg ble gravid nå sa han. Han sa også at han forstår godt hva jeg tenker og blir med på å sex én gang rundt EL hver mnd=) skikkelig deilig å ha den praten. Nå som jeg vet at han vil ha sex rundt EL hver mnd slipper jeg å stresse så færlt.

Ser faktisk ut som du kan ha hatt EL på dag 9, og en lutealfase på 15 dager, men jeg vet ikke altså. Skjønner at du har dårlig erfaring med pillebruk, du kan jo nevne det for legen din og. Hvis det ikke har stabilisert seg på 2 mnd, så kan det nok være lurt å kikke innom legen. Jeg skal til legen på tirsdag jeg *spent* Dette ble langt!

Klem

Jo lengere jo bedre...noe å lese..haha

hmmmm...trodde også selv at det var da, på dag 9, men hadde vondt i magen på dag 21 ca...Så jeg vet ikke...går helt i surr her...hehe...

Så flott at dere hadde den samtalen da=oD... Men hvorfor heller ikke ha sex når dere føler for det??Uten å tenke på konsekvensene, når dere likevel er enige?? skjer det så skjer det?? hehe,,vet lettere sagt enn gjort...Men nå har jeg ,eeeh tror jeg da, denne flotten evnen at jeg blir skikkelig kåt og veldig villig når jeg nærmer meg EL...Dette har jeg ca i en hel uke...tenker bare på sex...haha..stakkars sambo...haha...Blir litt for mye for han...Menmen...

Håper ting skjer snart, har tross alt ventet et helt år på at han skal si ja, og pillefir i 7 mnd...haha...

Oj, det stemmer det...ja du får sende meg en PM, eller legge ut her hvordan det gikk da=o)

klemme

Annonse

Det skal jeg gjøre=)

Jeg klarer ikke å la bare ha sex når vi har lyst. Skulle ønske jeg klarte det, men så er det denne redselen for å misse EL da, for jeg merker jo veldig godt når den kommer. Og sambo vil vite når den er av en eller annen grunn. Han føler han har kontroll da tror jeg;) Han fortalte at han hadde sagt til en kompis at han ikke hadde hatt noe i mot om jeg ble gravid nå, det synes jeg var så søtt og ulikt han! Og i familieselskap i går satt mamma og svigermor og diskuterte om hvordan det ville bli å bli besteforeldre, såå koselig! Så nå trenger jeg ikke være redd for at de skal bli sure, hihi.

Heldig som blir veldig kåt rundt EL da! Da faller det seg jo naturlig å ha sex, hehe. Selv om det blir litt mye for sambo *fnis* Han burde jo bare være fornøyd;-P Jeg føler meg så udigg når jeg har EL pga EL-slim, hehe, men må jo ha sex da hvis det skal bli no spire;)

Håper det går fort for dere å bli gravid. Det positive med at du har fått tanta er at du er inne i din 1. pp!! YEY! Håper dere koser MASSE og at det blir en liten spire på dere med en gang=)

Klemme

Hei !

Jeg har ingen inspill, men ville bare si at jeg synes det er utrolig flott at du nå er prøver! Har jo vært her inne en stud selv og har til tider fått med meg at du har "slitt" med å få med deg samboeren på prøvingen.

Så morro at dere enedelig er igang!!!! Ble han babysyk han også? ;o)

Håper kroppen retter seg opp igjen slik at prøvingen går som en drøm og vips så sitter det en spire der!!!

Masse lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...