Gå til innhold

Bli tatt på magen

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd å bli tatt på magen av flere i ulike sammenhenger - og med blandede følelser. I utgangspunktet er jeg ikke helt komfortabel med at folk tar meg på magen. Men er det noen som spør om lov, så er det en annen ting. Noen som kjenner seg igjen? Og noen som har noen tanker om hvorfor det er så spennende å stryke gravide over magen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9429229-bli-tatt-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker at jeg ble veldig "dratt" mot gravide mager før jeg ble gravid selv. Jeg tror jeg gjerne ville ta på magen fordi jeg ville kjenn babyen. La meg legge til at jeg syntes all magene var kjempefine. Det er derfor jeg tar det med fatning når folk tar på meg. Det er bare beundring!

Er for meg helt unaturlig å ta på andres gravide mager, og jeg liker ikke når noen tar på min!!!!! Er bare sånn jeg er...... Altså er det mannen, ungene el mamma er d jo helt greit, men det med sånne man bare treffer på butikken som bare er bekjente, begynner å stryke meg på magen, blir jeg flau rett å slett!!! Føles ikke naturlig for meg...

Jeg synes det er ubehagelig når noen kommer å vil ta på magen min uten forvarsel!

Det er jo kos om det er noen av de nærmeste som gjør det, men da blir det jo mer naturlig og.

Selv har eg aldri bare tatt meg til rette og kjent på andres mager uten å spørre, det er jo ikkje alle som liker det!

Annonse

Har heldigvis ikke opplevd at fremmede mennesker tar meg på magen, bare venner og famile, som har lov... Tror at hvis et villt fremmed menneske kommer bort og tar meg på magen helt uoppfordret kommer jeg nok til å gjøre det samme selv.... Det er min mage, for pokker! Man går da ikke rundt og tafser folk på bilringene til stadighet?

Det spørs hvem det er...............

Hadde en meget nyssgjerrig eks-kollega som kom bort og strøk meg over maven fordi hun hadde hørt rykter. Magen syntes ikke enda.....Da ble jeg ubekvem og litt sur. Liker ikke dama i det hele tatt da, og det hører kanskje med til historien.

Artig diskusjon...

Jeg har heller ingenting i å bli tatt på magen av mannen min eller noen andre nære familie eller bestevenninna mi. Men men men...den ene svogeren min uttalte at han skulle kjempekose med magen min, han gledet seg sånn (ligger med til historien at han er skilt) og kom med tusen gode råd mot det ene og det andre!!!! bla bla bla, jeg ble drit irritert. Hører også med til historien at han er på besøk hos oss maks 5 ganger i løpet av et år, og da er to av besøkene bursdagene våre. Dessuten bor vi ca 1 km fra hverandre. Ahhhh, jeg hater at han skal gjøre sånt.

Nok negativt.... :-) Men jeg storkoser meg når mannen min stryker og er god med magen "vår". Er nok av den typen som ikke liker at tilfeldig bekjente plutselig er bestevenn med meg fordi jeg er gravid- syntes det blir veldig overfladisk. Ellers så koser jeg meg når folk spør. Spennende å være gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...