Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Har hatt det et par dager nå, føler også egentlig meg mindre kvalm også disse siste par dagene, og ikke den voldsomme sult følelsen som jeg har hatt. Så jeg er litt bekymret for at det kanskje ikke vil gå bra det her. Beklager detaljer................ Det er kun pittelitt spor i trusen, og det er litt brunt hver gang jeg er på do. "Blodet" er brunt og grumsete. Noen som har hatt det slik? Blør man feks ved MA?
Erisa* Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Hei! Hvor langt er du på vei? Det er helt vanlig at man har sånne små blødninger i svangerskapet, og også helt naturlig at man blir livredd av dem. Men det er mange som har små blødninger uten at det har noen betydning. Jeg hadde en SA i februar, og hadde litt brun utflod først, men den forandret seg etter hvert til å bli mer mørkebrun (koagulert blod), før det ble friskt blod som ved en mens) Denne gangen har jeg også hatt litt brun utflod, hadde det i tre dager for en uke siden, men det har gitt seg helt, og symptomene har økt på, blitt kvalm og greier. Så det kan gå helt fint med deg, i alle fall så lenge du ikke blør skikkelig og har store smerter, så har du ikke en SA. Vet du spurte om MA, men det har jeg ikke erfaring med. Men hvis du føler at symptomene bare forsvinner mer og mer, og blødningen vedvarer, vil jeg anbefale deg å gå til lege. ikke fordi de kan gjøre noe, men for din egen del, for å finne ut hva som skjer med kroppen din. Kanskje du til og med kan få ultralyd og se. Det er nok litt avhengig av hvilken lege du kommer til og hvor langt du er på vei. Ønsker deg lykke til i alle fall, og håper at alt er i orden! stor klem
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Leste nettoppom ei som hadde exu (hun hadde blødninger i forkant). Ja, det er nok lurt med en tidlig UL. Det er mer vanlig å blø ved SA enn MA.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Jeg blødde litt i går.. Var brunaktig, og ikke mye men nok til spor i trusen og på papiret. Var hos gyn og han sa at alt så ut til å være i skjønneste orden, og at det kunne komme av så mangt.. (samleie/kraftig hoste/anstrengelse) Så i første omgang kan du jo gå til en gyn. men dersom du uroer deg mye er det nok lurt med ul. Ikke bra å gå og bekymre seg heller.. Lykke til!
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Har du forresten magesmerter da? Hvis ikke du har det, så er visstnok det et veldig godt tegn
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Hei og takk for svar;-) Jeg er uke 6 i morgen, "blødningen" begynte som nesten usynlig på papiret sent fredag kveld. Så lørdag, søndag og i dag har det vært altså litt brunaktig grumsete på papiret ved do besøk. I dag ikke så mye spor på truse innlegget heller. Jeg får ringe lege iallefall, har vært "veldig gravid" idag, uggen og trøtt.
Erisa* Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Høres bra ut at blødningen gir seg, og at du ikke har smerter. Men ring lege for å føle deg trygg, du:) Lykke til, håper alt er bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå