Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Veldig vanskelig for tiden. Jeg har på strømpebukse hvis tynn bukse og uten teppe... i bæresele. Jeg har dypvogn så det blir jo litt annet, der ligger han i body og bukse med dyne. Eller strømpebuse-bukse - body og jakke og et par helsetepper Ingen lue i vogna.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 I vogna har han over seg et ullteppe med et bommulssteppe uten på. Ellers er han påkledd med body,strømpebukse, bukse og genser + Jakke og lue ( i ull, men ikke veldig tykt) når vi er utendørs.
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 I dag søndag var det jo ganske varmt så jeg hadde på kortermet body, fleecejakke strømpebukse og skjørt og tynn lue. Satt på lammeskinn med helseteppe over bena i sportsvogn.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Her går det i lagpålag-looken:) Han har en tynn sommerjakke, en genser og body. Også har jeg selvsagt tykk genser i stellesekken:) Greit å kunne justere underveis:) har kledd innsiden av vogna med lammeskinn og helseteppe over. (hønemorete som jeg er har jeg ullteppe også i den berømte stellesekken med altiverden i..men har ikke hatt brukt for den ennå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå