Gå til innhold

Dere som har mistet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var dere mye plaget med kvalme før dere mistet? Så det var en som skrev i et innlegg her at jo dårligere moren er jo friskere er fosteret..så jeg funderer litt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det stemmer i alle tilfeller? Jeg var minst kvalm når jeg gikk med sønnen min. Å har hatt " MA hvor jeg var utrolig kvalm, men denne gangen her er jeg kvalmere enn noen gang :-( Kvalm hele jævla dagen. Men de sier det er et tegn på stor hormon produksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i uke 7/8 og var tydelig gravid de første ukene, med trøtthet, frysninger, rar mage (mye luft) og ømme pupper. Men jeg ble aldri kvalm, faktisk avtok egentlig symptomene fra 7.uke og utover.

Denne gangen har jeg vært kvalm fra dag 6+1, og føler meg generelt mer gravid om man kan si det sånn. Har ikke blødd heller, det gjorde jeg lenge sist før det gikk galt.

 

Mamma hadde det slik med sine svangerskap at hun var kvalm de 4 gangene det gikk bra, men ikke kvalm den gangen hun mistet.

 

MEN man kan jo ikke være kvalm, uten at det er noe unormalt!! Det er vel bare ca 50% som er kvalme i svangerskapet, så man trenger ikke få panikk om ikke kvalmen kommer!!

 

Men det er rett at man tror at kvalmen er et uttrykk for stor hormonproduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :-)

 

Jeg har 3 barn. 2 gutter og en jente. Har også mistet 3 ganger. Ingen av de 6 graviditetene har jeg vært plaget av kvalme. Har faktisk ikke vært plaget av noe foruten om halsbrann.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg mistet for litt over 2 mnd siden, da hadde jeg ikke no smerter eller kvalme før morgenen det skjedde. Da fikk jeg sånne kraftige smerter i magen og begynte å blø masse... Men nå er jeg gravid igjen, håper d går denne gangen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har akurat mistet i uke 14. hadde alle tegn på å være gravid.. kvalm, vonde pupper mkjempe oppblåst. men hadde blødninger flere ganger, så skjønta at noe var galt....tror ikke dette har noe å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle gravide blir kvalme, men mister ikke barnet av den grunn. Tror kvalmesymptomet kanskje er litt for individuelt til at man kan trekke noen konklusjoner vedrørende hvor friskt fosteret er på grunnlag av det. Men i mitt tilfelle (jeg mistet i uke 6) så var jeg kvalm i bare to dager rundt uke 4. Ellers var jeg i veldig god form. Så for meg kan det du skriver kanskje stemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg stemmer ikkje d.

i mitt første svangerskap som gikk helt fint va eg ikkje dårlig. hadde enkelte dager eg va litt uggen, men slet aldri med kvalme.

 

mitt andre svangerskap som endte i SA va likt som d første.

 

mitt tredje,altså no, e likt som de to første!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...