Gå til innhold

uttak og innsetting u/23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen?

regner med vi skal, hører til Haukeland.

teller dager nå..gleeeeeeeede seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger litt foran meg i løypa du alshva.

Skal ha ultralyd fredag den 8 i uke 23 jeg.

Uttak i uke 24.

Hvordan har hormonene vært for deg så langt?

Ønsker deg lykke til ,måtte det klaffe nå :o)

Skrevet

har gått 21 dager på spray nå, og er på 5 dagen med sprøyte (gonal-f 112,5)

føler selv det går kjempe bra, har ikke merket noe voldsomt egentlig!

hadde en del vondt i hodet etter en uke på spray,men nå har det gått over og jeg er vel bare trøtt! skal på UL på tirsdag, og jeg er så spent på hvordan ståa er!nesten ikke til å holde ut!har ikke kjent noe i magen fra sprøytene.du da? har det gått bra med deg?

tenk for en spennende tid vi har fremfor oss! håper det lykkes!

Skrevet

Jeg skal begynne å stikke på onsdag,og skal stikke i 9 dager før ul den 8 juni.Jeg merket heller ikke noe spesielt av sprøytene sist,bare at jeg ble veldig trett på slutten.Hvilken klinikk holder du til på?

Jeg er på st.Olav.

Spenningens tid foran oss nå ja.

La oss håpe det blir en fruktbar sommer!

Skrevet

Uke 23 her :o)

Skal på UL på Riksen på fredag. Nesesprayen gir meg hetetokter og tretthet, mens første sprøytestikk gav meg skikkelig energi.

Lykke til på UL!

Skrevet

Hei hei!

Jeg skal ha uttak i uke 23. På haukeland:-) Var nettopp på ultralyd og sjekket eggene....det var flere egg, men de var ikke store nok, så jeg må nok stikke litt til. Men slik var det forrige gang jeg gjorde dette også, så det var jeg vel egentlig forberedt på.

Begynner å bli litt nervøs nå jeg.....men godt å være igang:-)

Lykke til!!!

Skrevet

Hei :)

Hører vist til her jeg.

Er på Aleris her i Oslo.

Skal stikke fram til UL på fredag. Regner med å få mer nøyaktig uttaks dato da.

Føler meg ganske uggen av homonene og er veldig spendt på hva fredagens UL vil vise.

Gru-gleder meg til uttak. Veldig spent på resultatet denne gang. Vårt første forsøk ble avbrutt pga. at vi fikk ut bare ett egg som ikke ville dele seg.

Tvi-tvi!!

Klem fra Fryda

Skrevet

Her kommer en x-uke 22´er inn til dere.. Jeg skulle hatt uttak i uke 22, men av en eller annen grunn har ikke egga reagert noe særlig på hormon-stimuleringen denne gangen og jeg må stikke frem til fredag, setter el-sprøyta lørdag og er satt opp til uttak mandag 4 juni.

Er skikkelig uggen og det stikker noe ille i eggstokkene selv om jeg ikke har så mange follikler der inne nå (tror vi så ca 4-5-husker faktisk ikke hvor mange legen målte, for jeg var så nervøs..). Ellers er jeg sliten etter å ha satt sprøyter siden 18 mai. Det kjennes på humør, hjernekapasitet og stort sett på alle mulige måter. Syns vi fortjener en graviditet nå. Alle sammen!!

Ellers har jeg det litt som Fryda, grugleder til uttak siden jeg har fått beskjed om at det ikke kommer til å bli mange egg av dette her. Men har du fått sterkere dosering, Fryda, denne gangen?

Lykke til til alle sammen!

Skrevet

Hei jenter!

Håper alt står bra til med dere :

Skjønner du er sliten ”kanskjesnart..” Du fortjener nesten en tapperhetsmedalje som har stukket siden 18.mai.

Føler meg helt gåen selv jeg. Ganske så surrete, ukonsentrert og energiløs *sutre*

Gikk en lang tur etter jobb nå, det hjalp litt.

Ja, går på en sterkere dose vistnok. Er ikke så veldig inne på det men jeg går på Gonal-F 187,5 iE + suprekur . Får helt hikke når jeg tenker på hvor mye jeg putter i meg, men det er vel normalt i dette gamet.

Veldig enig med deg at vi fortjener å bli gravide hele hurven her :))

Torsdags klem fra

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd -igjen, og fikk beskjed om at folliklene frendeles var for små. Hadde to på 15-16mm, og ca10 på under 12mm. Skal tilbake i morgen. Håper de har vokst noe enormt da:-)

Hvordan har det gått med dere andre som skulle ta ultralyd i dag??

Skrevet

8 store og flotte follikler på UL i dag :o)

Uttak på tirsdag og innsetting på torsdag.

Skrevet

Fredagens UL viste at jeg må fortsette stikkingen til i morgen. Skal på ny sjekk da. Det blir mest sannsynlig uttak på onsdag.

Jeg er kjempe spent!!

Skrevet

var på fredag! da var de store nok, skal sette el sprøyten mandag, uttak onsdag og innsetting fredag!

Skrevet

det skulle stå at jeg var på UL fredag..

Skrevet

Jeg var på uttak i dag, og fikk ut 6 egg! Jippi! Nå MÅ i hvert fall ett av de bli befruktet og bra nok til insetting.

Lykke til til dere andre:)

Skrevet

Hei!

Da hopper jeg over hit jeg også, fra uke 24-jentene.

Jeg var på UL i dag og skal ha uttak på torsdag. Fant 4 follikler i dag, så jeg håper virkelig det er egg i alle sammen og det blir mer enn 1 befrukta denne gangen så jeg har noe å gå på.....C";)

anonimo - masse lykke til på uttak i morgen. Spennende om vi kan følges videre - jeg hører også til på Riksen og ligger 2 dager etter deg.

Klem fra

Skrevet

Tusen takk for lykkehilsnen, jolanta :o)

Koselig at du også blir uke 23-jente :o) Det blir nok sent før jeg får skrevet noe på BIM i morgen, for jeg har hatt store smerter etter uttakene, men vi skal følge hverandre vi :o)

Det er fortsatt mulig for deg å få flere egg dersom det var flere follikler på vei. På UL har de bare målt de største, selv om vi har sett at det også er flere der.

Kjenner det kribler litt i magen nå, for det er bestandig spennende å se hvor mange egg som kommer ut, blir befruktet og deler seg optimalt.

Dette er også en ypperlig tid å kunne kose seg hjemme på, for her er sommeren kommet for fullt. I morgen tidlig før uttaket skal vi flytte sengen ut på terrassen så jeg kan prøve å kose meg ute når vi kommer hjem :o)

Skrevet

6 egg var kjempebra :o)

Spennende tider nå... håper ALLE blir befruktet og deler seg optimalt; fryseegg vil vi også ha!!!

Skrevet

Lykke til på uttak i dag anonimo!

Grtulerer med flott fangst ”kanskjesnart”. Spennede å følge med her nå.

Jeg var på UL i går og fikk ny uttaksdag på torsdag. Skal sette el sprøyte i dag.

Er spent og gru-gleder meg veldig nå... :))

Skrevet

Nå har jeg nettopp ringt lab´en på Riksen og: 4 befruktede egg! Jeg ble så glad! Det er vel ikke dårlig det? 4 av 6, altså? Sist var det også 4 som ble befruktet, og to ble til topp embryoer som ble satt inn (men det gikk jo ikke). Herregud, så skjelven jeg er fortsatt.. Mistet nesten pusten da jeg snakket med laboratoriet. Innsetting i morgen, altså, så vær så snill å krysse fingrene for at det blir noe å sette inn!

Anonimo: Nå er du vel ferdig med uttak og ligger forhåpentligvis og sover.. Jeg håper det har gått bra.

Dere andre må bare ha lykke til. Håper det er fint vær der dere bor- jeg syns det er en kjempebonus med varmt fint vær nå i denne merkelige, nervepirrende slitsomme tiden. Det er om ikke annet lettere å gjøre det koselig for seg selv. Og Fryda: Tenk så deilig; siste sprøyta i dag! Ikke mere stress med vonde nåler og spraying dagen lang. Lykke, lykke til!

Tusen takk for all oppmuntring så langt til uke 23-jentene:)

Klem,

Skrevet

Vel overstått anonimo - hvordan går det med deg?

Kanskjesnart, da får du innsetting på Riksen dagen før jeg skal ha uttak.Spennende. Setter du inn 2 denne gangen også da?

Jeg skal sette el-sprøyte i kveld og har kun 1 dose spray igjen - det har gått så fort.

Jeg håper jeg får ut flere enn 2 egg denne gangen.

Ja, det er utrolig deilig at det endelig er blitt sommer og at det ser ut til å holde seg slik i allefall til helgen.

Lykke til med innsetting dere som skal ha det og lykke til til alle dere andre 23-jentene. Vi høres!

Klem fra

Skrevet

Vi er i svime her hjemme :o)

Fikk oss en kjempeoverraskelse på uttak i dag da det nærmest trillet 16 egg ut. Det hadde vi aldri trodd at vi skulle få oppleve. Sykepleierne sa i ettertid at det var dagens beste! Det hadde vi aldri trodd at vi skulle få høre. Nå er det opp til mannens svømmere å gjøre jobben :o)

Det blir spennende å høre hvordan det har gått i morgen. Kanskje vi endelig kan få noen på frys også, selv om det kun er 20 % som er så heldige å få det. Vi tar en dag av gangen, men litt må man få fantasere...

alshva - Lykke til med uttaket i morgen!!! Skal tenke masse på deg :o)

kanskje snart - Det var morsomt å høre at resultatet ble så bra :o) Lykke til med innsettingen i morgen!!!

Jolanta & Fryda - Lykke til med EL-sprøyta i kveld! Gled dere til en medisinfri dag i morgen :o)

lykke - Hvordan går det med deg?

Uke 23-jentene: Stå på, kjære medsøstre :o)

Skrevet

Åh så mye spennende som skjer her nå!

4 befruktede egg er jo kjempe fint ”kanskjesnart”! Håper de deler seg fint slik at du får satt inn gullegget :)

Joianta: Vi ligger helt likt, jeg skal ha uttak i morgen tidlig. Er veldig nervøs...

Tvi-tvi til oss i morgen!

Å kjære... 16 egg! Det er fangsten sin det anonimo.

Da skal det mye til at du ikke får noe på frys nå.

Gratulerer så mye!

Skrevet

det ble 9 egg på meg idag!!

fornøyd med det.

kjenner jeg er helt kvalm av nervøsitet for å ringe inn å høre hvordan det har gått imårra...

Skrevet

Da er uttaket over for meg.

Fryda - hvordan går det med deg?

Jeg hadde 5 eggposer og fikk ut 4 egg, så nå krysser jeg fingrene for at det blir bra til i morgen.

Har sovet masse i hele ettermiddag og er fortsatt litt slapp og orker ikke så mye, men jeg måtte en tur innom BIM da C";)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...