Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 PRØVER Å AVVENNE GUTTEN MED LITT MME MEN NEKTER OMTRENT VANN ER DET NOEN TIPS Å FÅ. DRIKEKR BEST PÅ FLASKE OG TUTEKOPP. HVA GJØR DERE? HAN ER 11MND.
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Noen halvblander jo vann og eplejuice, og så minker og minker på juicen....men vet ikke hvor smart det er da. Man trenger jo ikke halvblande heller. Bare så det gir en annen smak. Jeg måtte gjøre det når snuppa var syk, men hun drikker fint vann nå. Var veldig vanskelig i starten. Men hun får stort sett vann bare til maten, og om det evt er ganske varmt når vi er ute. Hun drikker bare av flaske eller glass. Tutkoppen var bortkastet kjøp
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 HAN DRIKKER NÅR HAN ER TØRST MÅ GÅ NED PÅ MELKA PGA HAN BLIR METT PÅ DEN. MEN VI PRØVER VIDERE MED FLASKA SÅ SER VI. HAR IKKE LYST Å BLANDE HAR PRØVD MEN IKKE VELYKKA
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Kan han drikke av sugerør? Vesla mi drikker hva som helst hun så lenge det kommer gjennom sugerør:p (8mnd)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 DET HAR JEG IKKE PRØVD DET SKAL JEG GJØRE. TAKK FOR TIPS
kruta78 Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 her nektet hun å drikke vann av flaske, men drikker av kopp eller sånn barne-imsdal flaske. Vi må hjelpe til da, ellers så heller hun alt over seg:)
Hææ? Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Jeg skjærer opp litt frukt eller bær og legger i vannet,da drikker hun som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå