Gå til innhold

hvor har dere kjøpt juniorsengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har dere kjøpt juniorsengen? og hva er prisen? junior/uttrekkseng eller voksen seng? synes det er kjempe vanskelig å finne ei seng jeg liker som ikke koster en arm og en fot...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en kjempefin uttrekksseng som heter Luna på Skeidar. Tror prisen var litt over 2000,- kroner, så helt billig er den jo ikke, men likte den veldig godt. Høye nok kanter til at han ikke faller ut, og en åpning hvor han kan klatre inn og ut.

De selger egne madrasser til den sengen, den er veldig dyr. Like greit å kjøpe en vanlig skumgummimadrass og dele opp i biter selv og ta et trekk rundt.

Ellers har de jo senger på IKEA som ikke er så dyre. Var først det vi hadde tenkt, men der var det så lang leveringstid den gangen.

Skrevet

takk for raskt svar. har vært på ikea og sett men føler ikke de har sengen jeg leter etter. kan være jeg er litt kresen.. hehe.hva er mest vanlig å kjøpe etter sprinkelsengen? skal ta meg en tur til skeidar på tirsdag og se på den sengen:) takk for tipset:)

Skrevet

Hei, det var jeg som svarte deg over her. Tror det er veldig forskjellig hva som brukes. Det er mange som kjøper voksenseng også. Hos oss så var han bare 1 1/2 år når vi byttet seng, for da var han inn og ut av sprinkelsengen, og det kjentes utrygt, og vi følte at voksenseng var for stort. Men når de er litt større så er det sikkert ok.

Hvis du går inn på skeidar.no og skriver luna i søkfeltet oppe til venstre får du sett sengen. Ser at den koster litt mer enn det jeg skrev, men den er veldig fin :-).

Skrevet

KJøpte en vokse seng på ikea til rundt 1000,- inkl. sengehest og madrass men ser ikke ut som de har den mer. Søren jeg som ville kjøpe lik til minstmann når den tid kommer, så fornøyd med denne...

Skrevet

Ikea har jo kjempemange slike senger. De ligger på fra 500-900 tror jeg. Jeg betalte 499 eller noe sånn for min + madrassen som kostet 200 eller 300... Er kjempefornøyd med den, og det er tulla også :)

Skrevet

barnerommet.no kjøpte vi...prinsesseseng i rosa. =) Betalte vel 2400 kr for senga + at vi måtte kjøpe madrass.

Skrevet

Vi har Sweet Dreams barneseng fra Bohus til 2130,-.

Synes det ble for stort med voksenseng, for han var bare så vidt 2 år da vi byttet. Han er så lang at sprinkelsenga ble for kort, rett og slett.

Skrevet

Hva leter du etter da? Hvordan vil du at den skal være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...