Gå til innhold

13+4

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt i fin form, har heldigvis sluppet unna kvalme og andre mindre behagelige svangerskapsgleder.. Jeg har kun hatt en uke hvor jeg var svært trøtt.. Puppene er selvsagt blitt større, men dette er BARE positivt;);)

Magen begynner å bli tydelig, spesielt om kvelden. Buksene begynner å bli noe trange, så jeg er i en overgansfase hvor mange av buksene mine er trange og ubehagelige, men jeg er ikke så stor at jeg kan begynne å kjøpe gravid-klær.

Har en gutt på snart 4 år, og han er veldig klar til å bli storebror. Er spent på hvordan det går når den lille i magen kommer ut.. Han har et stort håp om at det skal bli gutt. Han har ved flere anledninger kommet med kommentarer som: blir det jente så flytter jeg ut og finner meg ett nytt sted og bo, eller at han skal levere jenta tilbake.. Bra ett svangerskap er på ni mnder så både store og små skal klare å omstille seg...

Skal på ultralyd 2.juli, så vi vil gjerne høre kjønnet da, dersom det er mulig.. Gleder-gruer meg litt til ultralyd, da jeg er litt bekymret over at noe skal være galt.. Merker jeg reflekterer mer over dette under dette svangerskapet enn mitt første..

Har examenstid nå, så jeg har vært svært stillesittende den siste mnd. Gleder meg til jeg er ferdig med examen, så jeg kan begynne å bli litt mer aktiv igjen.. Hadde min første joggetur på nesten to mnder idag, og det var helt herlig!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...