Mammaen til 2007jenta Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 hordan går det, og hvordan trives det med graviditeten? Leste innlegget over her om hun som følte seg ensom, kunne ikke følt meg mer enig! Synes forholdet til barnefar er blitt litt trassig i det siste, er det slik med noen andre også? Men jeg koser meg med voksende mage da, gleder meg masse til og få nurket mitt! Noen fra bergen som kunne tenke seg og bli kjent? Har ingen gravid-omkrets i det hele tatt!!
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 hei:) vil vel helst svare på det ang. bergens jenter:) Vi er en liten gjeng med noen helt fantastiske jenter som møtes ca to ganger i mnd!! Her er vi alt fra prøvere(Altså meg:P) gravide og nybakte mødre! Der er alle velkommen..
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Hei:) trives veldig godt med graviditeten;) forholdtet lit meg og barnefaren er kjempe fint:) sliter litt på "kose" fronten, men det ordner seg snart håper eg!! magen min vokser og h*n sparker og beveger seg:) når har du termin mummy? eg har termin 12,sept:) lykke til videre med graviditeten=) kos deg mye og eg håper det ordner seg helt mellom deg og barnefaren;)
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Hei:) har det bra, men begynne å bli sååå lei no! 47 daga til termin.. og idag e det steiksol og sinnsykt varmt:/ føle mæ som en diger flodhest elns:p huff..hehe *syte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå