Gå til innhold

EUROPRIS garn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg har brukt mye av garnet deres, det som man bruker pinne 5-6 på. 100% ull. Jeg er storfornøyd med det jeg. Ikke er det dyrt heller. 12,50 for et nøste?

Har akkurat laget et nydelig babyteppe som jeg har tovet og laget 3 like før., og alle som har fått et slikt teppe har vært kjempefornøyd hittil.

Men er det noen andre som har positive erfaringer med europris eller annet billiggarn??

Skrevet

Det er mange som kjøper bomullsgarnet og strikker odessalue. Har kjøpt det og skal prøve selv, men må bare bli ferdig med noen andre prosjekter først.

Skrevet

Europrisgarn og Nillegarn er begge produsert av Gjestal spinneri, det samme med garnet fra SparKjøp.

Har bare positive erfaringer med garnet, ingen ting å klage på =)

Skrevet

Hr brukt mye av garnet fra Gjestdal spuinneri. Kjøpt på Bogerud det har vært bra.

Ser forskjell på plaggene om de er strikket i Vestlandsgarn fra gJestdal eller Peer gynt fra sandnesgarn. Men ettersom snuppa vokser fort spå velger jeg heller ett litt billigere alternativ noen ganger og samtidig noe som kan vaskes i maskin.

Skrevet

Jeg har brukt babygarnet derfra og er storfornøyd! Ca 5 kroner billigere per nøste enn hos Bogerud tekstil (samme fabrikant)

Skrevet

Jeg har strikket mye med både Europris-garn og Nille-garn (+andre billige garn), og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd! Strikker jevnlig sokker til pappa, og for han er det forbruksvare for å si det sånn. Jeg strikker heller sokker til han med Silja-garn (Nille) enn å bruke Sisu-garn som er mer enn dobbelt så dyrt. Synes ikke Sisu-garnet er noe bedre i kvalitet og holdbarhet heller, så da ser jeg ikke noe poeng i å bruke dyrt garn til de sokkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...