Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 vet det ikke har noe å gjøre med babyene våre å gjøre,men er skikkelig lei NRK. Er dere med??? http://www.opprop.no/opprop.php
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 på søkefeltet skriv "fjern nrk lisens". glemte jo det.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Nei, jeg EEEEEEELSKER den flotte regningen hver gang den kommer! Blir så glad for å se at NRK jammen ikke har glemt hverken meg eller de 2 andre over 18 i husstanden. Så jeg betaler minimum 2 gjerne 3 stykker HVER gang den kommer. O lykke... Holder ikke med 1000 spenn per mnd for kabel/internett pakken liksom:(
Rose69 Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 På NRK slipper man ihvertfall all denne reklamen (enn så lenge..) Dyrt ja...men greit lell.De har mer kvalitets-TV vil jeg si.Selv om d r mange gode filmer på TV2,TV3 og TVNorge... Bruker jo så mye penger til masse annet ræl og mikk makk ellers... I Italia f eks må man betale lisens på de statlige TV-kanalene, men de har reklame i TILLEGG. Så er det så gæli som folk skal ha d til da? God natt!
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Bortkastede penger.... Ser på NRK kanskje en fredag i mnd - litt dyrt bare for det syntes jeg. Syntes det kunne vært valgfritt om man ville ha NRK eller ikke...
Rose69 Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Når alt blir digitalt må man vel betale for det man ser på.Her i huset ser vi litt på alle de norske kanalene, nær TV og Discovery bl a. Har kabel. Men NRK-lisensen er vel kommet for å bli regner j med :-/
MartinFelipe07 Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Jeg ser ikke på noen av de norske kanalene. Synes detter er bortkastede penger rett og slett! Kunne heller ha tenkt meg å kjøpe fine ting til nurket istedet!
Duddlidu Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Jeg ser faktisk ganske mye på nrk, de har til tider gode kvalitetsprogram synes nå jeg. Og her sees det også på barnetv hver dag. Det er en fryd at kanalen er reklamefri!! Jeg irriterer meg grønn når jeg ser på tv2 og tvn hvor programmene avbrytes støtt og stadig av teite reklamepauser. Hurra for en reklamefri kanal, og om jeg må betale litt for det, så får det heller være sånn.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Javisst er det fint med reklamefri kanal, men det skulle nå vært valgfritt om man ville hatt den eller ikke. Vi ser aldri på nrk, og det er bittert som pokker når regninga kommer. Ikke det at det er så himla dyrt, men prinsippet :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå