Gå til innhold

Symptomene er redusert..... bør jeg være bekymret?


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann:0)

Jeg har vært bortreist nå i to dager og har lagt merke til at morgenkvalmen har forsvunnet og ellers så har jeg mindre symptomer...er dette normalt eller bør jeg være bekymret?

Jeg er 8 uker på vei.

Jeg er fremdeles veldig trøtt og litt småkvalm på dagen.

 

Håper noen kan svare meg.

 

Klem fra lykkelig mamma som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg venter også nummer 3, er bare i uke 6 da...men mine symptomer kommer og går...noen dager er brystene super ømme, noen dager ikke. Noen dager er jeg kvalm, andre ikke. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg nei!! Vi får tenke positivt, det hjelper nok :) Lykke til videre med svangerskapet!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det slik i høst, før jeg overraskende spontanaborterte i uke 10. Det ble litt av en sjau, men ikke så ille følelsesmessig, jeg hadde ikke tatt noen test på forhånd bare gått med mistanken og symptomene som ble stadig svakere. Andre gjøremål hadde tatt all oppmerksomhet. Dene gangen tar jeg ingenting for gitt, tror knapt på min lille spire (uke 8), liksom for ikke å bli skuffet.

Skulle det triste skje, så får det være en slags trøst at naturen er flink til å rydde opp på sin egen måte, for ikke alle spirer er friske nok til en fremtid, dessverre. Men det behøver jo ikke være noe galt, selv om symptomene svekkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...