Gå til innhold

HVordan ser en spontanabort ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil høre de ekle detaljene.

Jeg har nå hatt mensen i 2 uker. Først trodde jeg det var vanlig men reagerte på mengden, aldri hatt så mye blod før. I tillegg klomper. Så etter en uke så sluttet det var borte i nesten to dager og nå kommer det masse mørkt på 3 dagen.

Mye detaljer men hva skjer med kroppen min, bruker ha 4 dager med forholdsvis lite blod.

Sorry detaljer, men vil vite hva som skjer. Har ikke tenkt på graviditet siden jeg har kobber spiral.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg blødde ut store klumper, altså virkelig store så de merktes når de kom ut. Det var mye blod hele tiden og jeg blødde i vel 2 uker etter det. Hadde en klump (embryo og morkaken) som var veldig stor, plasket i toalettet når den kom.

Skrevet

Hos meg kom en mørk, liten klump (morkaken), og så en stor klump som liknet sammenklistret spaghetti. Blødde mye i timene før fosteret kom ut, men nesten ikke noe siden. (Joda, litt blødning ei ukes tid, men veldig, veldig lite.)

Har hørt at noen kan blø kraftig når de har kobberspiral??????

Skrevet

Har ikke blødd kraftig de 4 årene jeg hadde og heller ikke nå når jeg har hatt det de siste 6 mnd.

Hilsen HI

Skrevet

Lurer på det samme! Har hatt nesten samme blødninger som deg. Først kjempemye i 2 uker, så ikkenoe i en uke, og nå har jeg blødd i 10 dager, men det er ikke friskt blod.. Det er brunt! (unnskyld meg...) Men jeg har ikke opplevd noen store klumper. Det har vært noen små bare! Og jeg har ikke hatt noen smerter! Men når jeg først begynnte å blø, var det en uke etter forventet menstruasjon. Og den uken som jeg ventet på at den skulle komme var jeg innmari kvalm!

Skrevet

En spontanabort er som regel "klumpet mens"

Litt mørkt mensblod med en eller flere litt større klumper i... + at du som regel får en god del menssmerter før "klumpen" kommer ut...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...