Gå til innhold

Et sp.mål til dere med 33/34 dagers syklus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min mente at jeg sikkert har sen eggløsning ettersom jeg har forholdsvis lang syklus. Har for et års tid siden tatt eggløsningstester og hadde da eggløsning rundt dag 12 og 14. Har etter dette ikke stresset noe med testing. Har nå bestemt meg for å begynne med EL testing igjen, og er nå på dag 17, men ingen tegn til EL. På hvilken dag har dere EL??? Pleier også å få kraftige "menssmerter" rundt EL, men har nå i flere dager følt at den er rett rundt hjørne, men den dukker jo ikke opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann..jeg har ca 35 dagers sykluser og har EL på rundt dag 25..

Skrevet

Jeg har 32 dagers syklus og el på dag 19 ca

Skrevet

Jeg har også 32 dagers syklus med el på ca dag 19

Skrevet

Jeg har 31-32 dagers syklus da, men har som regel alltid eggløsning 14 dager før IKM. Det vil si på dag 17-18 i syklusen... Har ikke testa med ELtester i det siste da, men stemmer bra med siste dagen med el-slim og at tempen stiger, så regner med det stemmer!

Skrevet

Jeg har sykluser på 32-35 dager. Har alltid el 12 dager før mens.

Skrevet

Jeg har hatt sykluser på 30-33 dager,tok aldri el tester,men etter 1 mens etter MA i februar,testet jeg fra dag 10 (ville ikke starte med å teste for sent,syklus kunne være ustabil etter MA) jeg fikk utslag på dag 18,og jeg ble gravid,men man sier jo at man er ekstra fruktbar etter en abort. Så den kan jo dukke opp enda.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...