Gå til innhold

Hjelp..tar jeg for mye i lønn med 35,- i timen?

Anbefalte innlegg

Skal passe en 2år gml onge fra høsten og det er til alle slags tider. Noen ganger bare dag. Kommer av og til litt utpå ettermiddag og skal passe til over kl 22 -jeg skal kjøre barnet hjem å legge. Venninner mente jeg kunne ta 35,- i timen på dag og 10,- ekstra fra 17-18 tida og på helg

Andre som har meninger om det? Tar jeg for mye da?

Vil ikke være urimelig:)

Fortsetter under...

Nei, synes 35 kr på dagtid er helt ok. Etter kl 18 er det selvfølgelig greit å legge på en 10 kroning...også i helga. Synes og du må få ekstra for å kjøre barnet hjem. Drivstoff og slikt:)

1000-takk for svar:)

Var så redd for at jeg hadde sagt for høye priser! Passer 1 onge nå og mor til ongen var så bestemt på 30,- på dag og 40,- fra kl 18...( hun er ikke norsk og ikke vant med norske priser) Jeg som ikke har vært dagmamma på 10 år sa bare ja og sjekket ikke hva andre tok før jeg fikk høre det via andre. Til høsten skal jeg passe 1 barn til og vil ikke gjøre forskjell på timebetalinga. Ikke for å skryte el no, men jeg synst egentlig at mamman burde være glad for at dagmamman ofrer sin tid med å kjøre barnet hjem for å legge tross for at jeg attpåtil har 3 barn selv..Jeg sliter med å si for mye "ja, klart jeg kan hjelpe deg".....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...