Gå til innhold

Hvordan lære de hva nei betyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

virker som om sara skjønner det og, spes når stig sier nei, han har en litt strengere stemme enn meg,,hun stopper helt opp, venter litt og prøver forsiktig igjen hehe

i går drog eg hun tilbake 15! ja 15! ganger når hun ville ha en ledning, og ja hun blei dritsur til slutt hehe. men eg sa nei alle gangene og i dag har hun ikkje vært så lysten på å ta akkuratt den ledningen hihi

i kveld heiv hun en leke bort til alle data ledningene.. for den må hun jo hente! så kom hun bort til leken.. heiv den under sofaen og spurta videre haha

Oj, kjenner meg igjen. vi sier nei og alver fortsetter og fortsetter. Han får et sånt rampete glimt i øyet. Skjønner på han at han vet han ikke får lov. I det siste har han blitt skikkelig trassen. Begynner å grine hver gang han ikke får lov til noe.

Annonse

Leander skjønner det nok. Jeg sier nei og tar han bort. Må gjerne gjenta det en del ganger. Men i går fyrte jeg opp i ovnen for å få bort den rå luften etter at vi har vært borte i helgen. Det var spennede det. Da nyttet det ikke uansett hvor mange ganger jeg sa nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...