Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Og når begynte dere evt med det? Jenta mi snur seg rundt om natta, på magen, på rygg på sida. Går det greit om hun har en sånn tynn babypute, selv om hun snur seg på magen om natta? Da ligger hun jo med ansiktet ned på en måte...
rødhette* Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Vi begynte med det da lillegutt var ca 3 mnd. Noen bruker det helt fra fødselen av, mens andre ikke bruker pute før babyene har fylt året. Sånn helt tynn babypute kan du trygt bruke
Mrs. Bouquet Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Har brukt det fra starten av. Det er liksom det riktige nå for tida...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Bruker både tynn og lutt tykkere... Det beste er visst de litt tykke, men fluffy putene. Babyen skal ha puta nedenfor skulderbladene. Denne puta kalles "sykehusputa". Den bruker vi i vogna, mens den tynne har han ii senga om natta.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Det er for å forebygge flatt bakhode og for å gi bedre sirkulasjon rundt nakke og hode.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Men, hun ligger en del på magen og da... går det greit med pute da? Er liksom litt redd hun ikke skal få puste.
Duddlidu Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Hvis hun alikevel snur seg til magen på natta, ville jeg stryrt unna pute, hvorfor skal du ha det da? Lillegutt her også snur seg til magen og jeg har ikke tenkt å gi han pute før han etterlyser det selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Altså, hun ligger mest på rygg, men hender hun ligger på magen også. Litt forskjellig. Kanskje jeg bør vente med pute da? Det jeg tenker på er om hun får puste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå