Gå til innhold

noen som har hatt barn med ørebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hatt baby/barn med ørebetennelse? Isåfall, hvordan oppførte barnet seg og hvilken behandling ga dere?

gutten vår hyler om natten (annerledes enn han pleier),og drar beina opp mot magen, virker som han har vondt. Tar seg også til øret. Det er bare når han skal legges han hyler/skriker . Kan det være ørebetennelse eller noen som vet hva det kan være? Har våknet mange ganger hver natt de siste nettene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår datter hadde det, og vi merket bare at hun gråt om kvelden når hun ble lagt, og var litt mer sutrete enn vanlig. Særlig på kveld/natt. Fikk sjokk når det plutselig rant væske ut av øret hennes, stakkars...uff.

Du kan prøve å trykke ham ved øregangen, det gjør vondt hvis en har ørebetennelse. Eller hev hodeenden av sengen.

tror du at han har ørebetennelse, gå og få en sjekk av legen. Fort gjort!

Skrevet

Hei,

Jeg husker datteren vår hadde det. Hun skrek som besatt om natten, og var helt utrøstelig. Jeg trodde hun fikk jeksler, men etter en tur til barnelegen fikk jeg konstatert øreverk. tror også at hun tok seg til ørene, men er ikke helt sikker....

Hun har hatt dette gjentatte ganger. Sist nå nylig (6 år nå) og da sprakk trommehinnen på det andre øret. Skal si hun skrek!

Ville tatt en sjekk, har jo ingenting å tape på det.

Lykke til!

Skrevet

Må det bare gå over av seg selv eller fikk dere noe medisin eller noe for det?

Skrevet

Mine 2 sønner har arvet det med ørebetennelse av meg og det er fryktelig vondt når du ligger flatt ned, så bygg senga opp med bøker ved hodet. Det hjelper mot trykket! Legene ønsker at betennelsen skal lege seg selv, men noen ganger må det behandling til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...