snupp & mamma Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 men er helt i svima..gir henne tutten så sover hun videre uten problemer.. får mat en gang..i 4.6 tiden og da griner hun på helt vanlig måte om det går an å si det så det er nok ikke fordi hun er sulten hun griner sånn...noen ganger kan hun vokne slit 5 ganger andre 1... noen andre som har babyer som gjør slikt? og noen som hvet va det kommer av??
Allean, Fia og lillebror Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Det skjer her også. Tror kanskje hun drømmer. men jeg vet jo ikke sikkert.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 vi sliter mye med det enda,og han er nå 7 mnd. har pågått i ganske mange mnd. men her nytter ikke tutten desverre. han må vekkes, og så fåes til å sovne igjen, fra våken tilstand, eller få melk. nytter ikke å trøste i senga, han blir bare helt gal til slutt stakkar. virker som om han har mareritt eller noe. noen sier de kan ha traumer etter tøff fødsel i opptil 3 år.. jeg vet ikke helt hva det er jeg, men det har blitt mindre i det siste, så håper dte er på bedringens vei her.
Tanja-oktober og november barn Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Det kalles nattskrekk eller marreritt. Vår datter på 7,5mnd har hatt det men heldighvis holdt hun bare på 5 netter. men da våknet hun opptil 5 ganger per natt med et hyl, men roet seg med en gang vi kom inn å ga henne sutten å tok henne litt på hodet. Viktig å gå inn med en gang de skriker fikk jeg beskjed om.. Og ha en rolig og koselig stund føre sengetid og en liten lampe på rommet.. dette hjalp hos oss. Lykke til.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Det er nok onde drømmer ja! Slik hadde vesla mi det også de første mnd... Men straks jeg sang for henne roet hun seg og sovnet igjen... Er litt vondt å høre på når de våkner så hysterisk og nærmest skriker av redsel, men er dessverre ikke så mye vi kan gjøre med det... Men om du har troen på slike dreamcathere som inianerene lager er det jo vert et forsøk. Disse skal visstnok fjerne onde drømmer hos små barn. Vi kjøpte selv en slik en til vår lille og etter vi hang dem opp over senga hennes har hun faktisk ikke hatt en eneste slik episode! Så jeg vil anbefale å få tak i en slik en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå