mother to be :) Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Nå sparker den lille så hardt at man kan se det utenpå magen, utrolig artig! Hele magen "hopper" liksom:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 eg vett!! hehe;) Ååå er såå herlig når den lille sparker;) enda vertfall. hehe;)
SokkeLaila Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er i uke 24 nå og har sett sparkene utenpå fra uke 18! Første gang jeg kjente tegn til liv, så satt jeg tilfeldigvis i bikini og tittet ned mot bevegelsene jeg kjente; og da hoppet magen skikkelig til! Skal love at jeg skvatt til! Hehe! ..men nå er jeg heldigvis godt vant med opptredenen 'Den hoppende pondus'! Fremdeles like fascinerende!
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 eg blir like facinert hver gang h*n sparker. hehe. sitter og smiler for meg selv da. hehe.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 uke 23 her og i forrige uke begynte jeg å se sparkene utenpå magen :=) herlig altså sambo syns det er såå morsomt:=) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå