Gå til innhold

HJELP!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg ha avtemning!! Jeg har mast før også, men nå trenger jeg virkelig hjep. Derfor blir jeg veldig glad viss dere kan hjepe meg!!

Skal jenta mi hette Nora Kristine eller Kristine???

Er det noen som tenker at Nora Kristine blir et mer personligt navn, fordi det er det ferre som hetter??

Please, få høre hva dere stemmer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nora kristine eller nora christine det ser penere ut

Skrevet

Jeg har bestemt at det skal være med K. Men ønsker gjerne flere sine meninger, please!!!

Skrevet

Kristine er fint i seg selv, stemmer for enkelt navn!

Skrevet

Nora Kristine, fint men langt! Ta begge navnene.

Skrevet

Hjelp meg, hva mener dere????

Skrevet

Dersom du liker godt Kristine, bør du velge dette. Ser for meg at med Nora Kristine kommer Kristinenavnet til å forsvinne..?

Men synes også Nora Kristine er et pent navn:)

Skrevet

Både Nora og Kristine (med K, ja!) er fine navn. Liker best enkeltnavn, så jeg ville gått for Kristine. (Eventuelt Nora, men det er visst ikke aktuelt?) Men dobbeltnavnet er også fint, altså!

Skrevet

Men for at Kristine navnet ikke skal forsvinne, noe jeg er redd for. Tenkte jeg at det kunne vært kjæle navnet hennes forde om det er navn nr. to! Eller blir det rart??

Skrevet

Nora Kristine var et nydelig navn!

Skrevet

Jeg ville valgt Nora Kristine. Det er lettere å begynne å bare kalle henne Kristine senere, dersom navnet blir for langt, enn å plutselig skulle føye til et nytt navn senere, fordi du angret på at du ikke tok Nora foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...