mamma*me*nr2*imagen Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 heisann jenter:) på onsdag kom sambo heimjen åso spurte han kor d gikk me mj sida ej ha våre lei mj i d siste fordi han ikkje e helt klar enda. Ej sa d gikk bedre åso sa han at han savna egentlig en liten unge han med og han gleda sj til vi me kunne få våre eigne:)!!! åso sa ej, å he du fått tenkt litt å vårt meir klar no eller? Ja fått tenkt endel so ekje sikkert d blir so lenge til san han!! Ej vart kjempe glade:) Ja åso fredag snakka vi litt ilag åso spurte ej na om han synst ej pressa na me ditta baby snakket, å da sa han nei han synst d va bra at ej snakka litt men ikkje for mykje om d, for d gjorde at han huska å tenke litt på d å få gjere sj meir klar. Å ettepå sa ej at ej las en dag at en allerhelst skulle bjynde å ta folat 3 måna før en vart gravid, å da sa han: e berre å bjynde me d no d! ej såg spørrande på nå åso forklarte han: ja d e na lenge me 3 måna da, me et smil rundt munnen:) EJ HOPPA TA GLEDE NO!
EnLitenPrins Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Hehehe Bra du har en sann kjæreste da Jeg og kjæresten skal begynde i februar,mars neste år!;D
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 ja no vart ej glade;) hehe å kor kjekt da:) du gler dj vel veldi masse?
EnLitenPrins Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 heheh =) snart blir det vell baby på deg hehe...Ja,jeg gleder..men gruer meg litt å...heheh
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2007 ja ej håpe berre han ikkje ombestemme sj eller frika helt ut no. ej gler mj kjempe masse ej me, men ej kan tenke mj at når vi bjynde prøvinga eller ej sitte me en positiv graviditetstest i handa so grua ej mj litt me:) hehe men e vel kansje sann for dei fleste, at du blir kjempe glad, men oxo litt skremt:p
EnLitenPrins Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 ja er ikke bare bare å få en en baby i hus! hehe..leste her for litt siden atte man blir egentli aldri helt klar for å få en baby..Må bare hoppe i det Men hvor er du ifra..? kan sende meg en pm om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå