Gå til innhold

Veldig lite avføring siden jeg begynte med Reductil...

Anbefalte innlegg

Nå er det snart 14 dager siden jeg begynte med reductil, men jeg har så lite avføring. Kan gå dager mellom hver gang, noe det ikke gjorde før.

Drikker mye vann og er i bevegelse hele tiden, men det nytter ikke. Noen tips/råd? Ikke noe flytende ekle greier...hehe:-)

Fortsetter under...

Spiser du mye mindre enn før da? har jo sammenheng med det også;) Men hvis du føler deg forstoppa er vel mitt beste råd fiber fiber fiber.. og vann vann vann.. treg mage er jo en av bivirkningene til reductil! prøv å holde deg unna eple, banan og blåbær, og et annet tips er å drikke en kopp kokt (varm) vann med sitron i som det første du gjør om morgenen og det siste du drikker om kvelden. Og spis en ss linfrø om morgenen sammen m et glass vann. Du kan i tillegg prøve spise et par svisker om dagen! Håper det justerer seg etterhvert - slitsomt når magen ikke vil samarbeide!

Hei Hege.........

Slik har jeg hadt siden jeg begynte på reductil i april, har holdt på å bli gal noen dager, følt at magen var full av avføring som ikke kom ut. Prøvd alt mellom himmel og jord, til og med dette fiberpulveret de selger på apoteket, men det ble jeg kjempe dårlig av. så på fredagen kjøpte jeg ved en tilfeldighet Biola melk, og i går og i dag har jeg gått på do helt naturlig, det føles sååååå godt.

må ærlig innrømme at jeg har tatt 2-3 pursedin for å få gå på do altså, men blir så kvalm av de, så det var kun når når jeg ikke hadde vært på do på 2-3 dager, men nå gikk det hvertfall helt naturlig for seg :)

Så kansje prøv det, reductil virker jo forstoppende på magen, men skulle gi seg i løpet av 4uker, phøøøø ikke hos meg nei.

klem fra meg

Ps Biola er flytende men kjempe godt da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...