Gå til innhold

November: verken sover eller spis stort


hønemamsen

Anbefalte innlegg

sitt utslitt i sofakroken å lure på om d e nån her me samme erfaring såm vi har.. sebastian e en glad,bablanes og aktiv gull gutt i kjente omgivelsa... MEN når vi er i store forsamlinger,slik såm konfirmasjon i dag verken spis eller sover han litt... sur og grinat og en kjæmpe slitn mamma.må jo te slutt bare dra og i dag sovna han ti over seks for natta!!!! e jo ingenting koseli for mæ eller min samboer å dra... nån såm har lignanes erfaringe og eller nån idea å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jenta mi er litt sånn. Har ikke "prøvd" henne ut i store forsamlinger, men når vi er borte (til og med hos foreldra mine. hvor vi er to ganger i uka), er hun survete og lite fornøyd. Men, hun spiser normalt da. Sovinga varierer.

 

Men, jeg tror at det blir veldig mye inntrykk for en liten kropp i store forsamlinger. Er jo vant til at det er bare mamma og pappa (evt. søsken) hjemme. Så jeg tror vel egentlig han blir litt stresset, og da er det jo ikke godt å få sove eller spist. Sånn er i allefall jeg når jeg er stresset, og de reagerer vel på samme måte de små og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja æ har tenkt på d og du har nok rett.e kje så greit å være litn og ikkje ha sed ting før.. e jo så deili å kom hjæm m han før d tar ikkje lange tia før han bi sæ sjøl igjen :P trur dem bi overstimulert a inntrykk rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er også slik.. Igår var vi på besøk hos min bror og de, og da måtte jeg sitte å holde han hele tiden nesten.. Han skulle ikke ligge på gulvet å leke, andre fikk bare holde han litt før han ville tilbake til meg.. Og sove kunne jeg bare glemme å få han til.. Men han spiste normalt..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...