Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jeg er i slutten av uke 8 nå og har plutselig fått så vondt i korsryggen idag, har ikke kjent noe til dette tidligere. Er det noe av dere andre som har noen erfaring med dette? Kan forresten nevne at jeg var på UL for halvannen uke siden og da så alt fint ut!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Har hørt at det kan være begynnende bekkenløsning, men er ikke sikker.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 det kan være bekkene ditt som er begynt å "mykes opp" å strekker litt på seg=) kontakt legen din dersom det blir verre eller fortsetter slik, kan jo være bl og at du kan få deg time til fysioterapauten da=)
kinder Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Jepp. Bekkenløsning. Jeg kjente de samme smertene etter 3 uker, er nå kommet til 5.uke. Er veldig bekymret for hvordan de resterende 8 månedene kommer til å bli siden jeg har så vondt allerede. Har vært til akupunktur 2 ganger, uten at det har hjulpet.
nattensDronning Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 hei, jeg har også fått så vondt i korsryggen de siste dagene, er 10+2 uker på vei. Ser noen mener at det er begynnende bekkenløsning. Huff hvis bekkenløsninga begynner så tidlig da blir dette artig. Siste svangerskap (for 6 år siden) så kjente jeg ingenting i korsryggen, men det begynte da med at jeg kjente meg støl mellom bena, akkurat som om jeg hadde trent. Men det var ikke så tidlig heller rundt 5mnd
nattensDronning Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 men vil heller ha bekkenløsning selvfølgelig enn at noe skulle være galt... (bekymrer meg litt jeg også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå