Gå til innhold

Formiddagstreff Tromsø 29 mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det e meldt knall-vær på tirsdag, kanskje vi sku vurder å dra en anna plass enn Meieriet? En plass som vi kan sitt ute og spis is kanskje??:):)

-Maiken-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm hvor kan man sitte ute... Paletten kanskje?

Skrevet

Det tenkte æ også på. Trur det e den eneste plassen man kan sitte ute og spise is. Det samme for mæ. Hadde jo vært deilig å sitte ute når det for en gang skyld e finvær hær.

Skrevet

E med på den ideen. E jo nært Meieriet også, sånn at vi klare å fange opp de som evt. går dit.

Skrevet

Hørtes deilig ut å sitte ute i morra!

Men kor e egentlig Paletten?

Hilsen frk. ukjent i byen.

Cecilie.

Skrevet

Paletten ligg rett over Gründer mellom Paletten kiosk og snappes gatekjøkken. Du må gå inn en liten gang også e' de' ei trapp opp. Du finn nok frem :-)

Da endre æ møteplass til paletten

Skrevet

Så bra!:) Får håp at meteorologan ikke har lurt oss nu:p

Skrevet

Takk førr beskrivelsen, Ragnhild.

Sees i morra! Håpe på sol! :-)

Skrevet

Hei! Er "ny" på forumet (var litt aktiv sist svangerskap i 2005), og kunne gjerne tenkt meg å vært med på et treff hvis dere har plass til en til ;)

Er mest sannsynlig ferdig tidlig på jobb i morgen, og slenger meg med hvis jeg rekker det - eller hvis ikke noe uforutsett på jobb dukker opp...

Er dere en sammensveiset gjeng der "alle kjenner alle", eller er det plass til en "utenforstående"? :-)

Skrevet

Hei cecci!

Du e hjertelig velkommen. Vi ønske alle velkommen med både stor og liten mage. Håpe du rekker å komme. Men vi bruke å sitte ganske lenge, så det gjør ikke nåkka om du kommer litt seinere enn 12.

Lisbeth

Skrevet

Hei Cecci!

Håpe du får tid til å komme på treff i dag! Kjempe artig å treffe nye jenter med baby i magen. :-)

Og det e jo nyyydelig vær i dag, så det blir deilig å sitte ute og spise is!

Hilsen Cecilie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...