Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Selvfølgelig er man gla i barna sine uansett hvordan de ser ut men er det noen her som syns at ens egne barn ikke er noe særlig pene?? ikke slå meg ihjel med kjeft nå da, bare lurer:o)
Duddlidu Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 *Grøss*, jeg håper da virkelig ikke det!!, min er forresten verdens fineste
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Tror nesten ikke det går an å ikke synes sine egne barn er pene. Mine barn er verdens vakreste;) Men faktisk når jeg tenker tilbake på når mi første var heeelt nyfødt, full av hormonprikker og kloremerker så tenkte jeg at hun er nå ikke sånn supersøt nå men jeg vet det går over...
♥Cherrypie♥ Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 jeg syns helt ærlig at min e rveeeldig søt,har fått høre det fra dag 1! blir så glad for at jeg har fått en så søt prinsesse!! dessuten er man jo ikke sammen med en som mna syntes er stygg så da kan det jo ikke gå galt eller hva??hihi:)
Duddlidu Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Pøh, det tror jeg ikke noe på, hehe, ingen slår min
Butterfly_Flip Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Min er den aller flotteste ungen. "Vi er jammen flinke til å lage baby" sa gubben til meg.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har hatt fremmede damer løpende etter meg som bare ønsker å si en ting: Det er den søteste babyen jeg har sett!! hi hi... gjett hvem som stolt holder frem nurket da???
lillebøllaspringmadrass Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 jeg synes gutta mine er nydelige.. men jeg jobba med ei dame som sa detta "jeg elsker jentene mine over alt på jord..ville ofra livet for dem,.. men jeg må bare innse at pene er de ikke! tynnt pistrete hvitt hår.. grålig bleik hud.. lange og slentrete, rare neser og tynne lepper.. nei stakkars.. håper de vokser seg til" kommer aldri til å glemme det.. hehe.. og hu hadde egentlig rett.. de var ikke glansbildeunger.. men nydlige jenter i oppførselen:)
Learning to fly Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Husker godt at jeg syntes mellomste ikke var pen i det hele tatt de første mnd. Men så ble hun pen. Nå er hun fire år og veldig søt. De to andre har vært pene hele tiden:) De har hatt "dukkeansikt "som babyer. mange komenterer at jeg har pene barn, vet ikke om det er av høfflighet eller om de mener det. Men jeg ville aldri komt på å fortelle noen ut fra løse luften att ungene var pene om jeg ikke mente det, så jeg velger å tro at de mener det:) Den ene søsteren min har IKKE pene barn, mens den andre har pene barn. Søsteren til min mann, har veldig veldig veldig søte barn synes jeg. Mange synes mine ligner på de:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Syntes ikke hun var pen de første månedene, men hun blir bare penere for hver måned som går. Dessuten har jeg sett babybilder av mange jeg kjenner som er veldig pene voksne, og de var ikke alltid pene babyer, noen skjønner man nesten ikke hvordan har vokst seg så vakre.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #12 Skrevet 28. mai 2007 JEg syns mitt eget barn er nydeligst i verden! og jordmødrene på sykehuset sa "hysj, ikke si dette til noen men hun var faktisk penere enn de andre på avdelingen!" Hehe koselig å høre! :-P Hun ble jo født helt perfekt i huden, ikke en sår, ikke et utslett ikke engang en nuppe! Og helt perfekt farge på huden! Hehe MEn må jo være ærlig og si at ikke alle babyer er pene i begynnelsen, men det går seg til... Jeg selv som nyfødt var blå, rød og ekkel!! hehe det har jeg selv sett på et nyfødt bilde av meg selv... Mor hadde sagt da hun så meg " der er den lille blå rare babyen min! men nydelig DET blir hun nok når fargen kommer til rette i huden!" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå