LisaColli Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 har flytta senga inn på hennes rom nå. hun er 4,5 mnd. er kjempespent jeg! hvordan gikk det til dere? våkner dere tvert hvis de gråter om natta? er litt nervøs for at jeg ikke skal høre henne.. rommene er vegg-i-vegg da, og skal ha dørene åpne:)
Tulle06ogPrins10 Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 min datter var 7mnd og det gikk veldig bra. Har dørene åpene og hører henne kjempegodt. Ikke noe problem, jeg gruet meg også veldig første natten.
LisaColli Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2007 ok:) det ligger innebygd i oss mødre det å høre de med en gang, ikke sant?? er så nervøs for at jeg skal sove så godt at jeg ikke hører henne.. har babycall da, hehe, men håper ikke jeg får bruk for den om natta
Mamma`N Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 lille gutten vår var 1 uke da vi kom hjem fra sykehuset....hadde vugge klar på soverommet vårt...lå der i to netter så ville han ikke sove der mer...abre sover på eget rom.... greit egentlig:)
Teri & lille krabbe Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Tror det skal gå helt fint jeg, T Lykke til da! )
LisaColli Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2007 hehe, takktakk:) kom på restekake-fråtsing hjem til meg etter navnefesten da Lucy! mandag 4.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Det gikk kjempefint, hun var 3 måneder og sov hele natta :-) Jeg hørte henne gjennom veggen før det slo ut på babycallen, så jeg tror nok instinktene er på høygir :-)
LisaColli Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. mai 2007 ok takk for svar! hun sovnet med en gang:) så det gikk da bra..!
Elimie :-) Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 rundt 3 - 4 mnd , og det gikk over all forventing. Vi sover mye bedre alle tre!!! Vi har dørene igjen pga at vi har katt, men har babycallen på og hører henne gjennom veggen. Gled deg!!! Er som å få et nytt liv inne på sitt eget soverom igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå