hemmeligvemmelig Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Jeg bruker sjal og mei tai, men også vogn. Bruker bæretøy på tur og hjemme, i butikken, kjøpesenter, en dag i byen osv.. Noen ganger har jeg med vognen også, noen ganger bare bæretøy. Baby Björnen er crap, bruker ikke den.
mayaya Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Bruker Mei tai, hele tiden,.. Siden jeg kjøpte den, har jeg brukt vogna hele 1 gang, til lag handletur uten bil. Ellers kun til utesoving. Dvs, jeg bærer på tur i nabolaget, på tur i byen, på cafe, til venner.....You name it.
mayaya Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Og Baby bjørnen har jeg levert tilbake til butikken..
LINDA*** Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Hmm. JEG har babybjørn og er egentlig fornøyd med den :/ Hvorfor er dere ikke fornøyd med den? Jeg bruker den forresten i butikken jeg også. Kjekk å ta på, det går jo så kjapt:)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 jeg er også veldig fornøyd med babybjørnern...kan ikke skjønne hva som er crap med den...hehe:o)
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Har også Babybjörn og er fornøyd med den....men nå som vesla blir større skal jeg kjøpe bæresjal, da jeg også kan ha henne på ryggen. Syntes magen var greit når hun var så liten...
Duddlidu Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Den ødela ryggen min fullstendig, men kan jo hende jeg rett og slett ikke har noen babybjørn rygg. Hadde så vondt etter en 20 min tur at jeg nesten lå resten av dagen. Æsj. Så nå bærer jeg i meitai og sjal, det er helt supert. For babyen sin del så er også meitai og sjal bedre ergonomiske alternativer enn babybjørn. Har noe med belastning på rygg og hofter å gjøre. Dere som har babybjørn og er fornøyd, flott , men om dere får sjansen så prøv en meitai! Jeg bruker det forresten overalt, særlig mye hjemme når jeg styrer med husarbeid, men også spesielt på turer i skog og mark hvor vogna egner seg dårlig. Eller når jeg må på kjøpesenteret.
Duddlidu Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Sjal er jo helt supert å bære på magen med!!! Kjempebehagelig for mor og for barn (er jeg ganske sikker på). Jeg ville kjøpt det med en eneste gang om du alikevel har planer om å kjøpe et! Da kan du bære med barnet både på magen nå, og ryggen når det er stort nok til det.
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Tenkte jeg skulle prøve litt forskjellig på messa til helgen, slik at jeg finner det som passer til meg og snuppa....greit med andre sine erfaringer på dette :-)
Duddlidu Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Om du vil være litt forberedt før du skal prøve ut forskjellig, så kan du besøke www.tettinntil.com der står det mange mange omtaler om forskjellig bæretøy. Mange erfarne som svarer på spørsmål på forumet der også. Det var der jeg fant ut hva jeg ville ha, og lærte å bruke det.
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Ja jeg fikk tips om bl.a Storchenwiege og Didymos her inne i går, så jeg skal iallefall prøve dem. Bare sitter og tenker på om det er vanskelig å knyte disse når man skal ha babyen på ryggen...?
Duddlidu Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har stort sett hatt han på magen enda, men jeg vil tro det bare er øvelse og øvelse, kanskje litt vanskelig helt i starten. Jeg fikk hjelp av samboer til å holde første gang jeg prøvde, og har ikke prøvd særlig etter det enda.
Teri & lille krabbe Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Over alt! Men, bruker vogn hvis jeg skal på kafè, da blir det jo mye sitting.. Men, ellers; til shopping, turer osv, bruker jeg sjal.
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #15 Skrevet 27. mai 2007 Problemet mitt er jo da at jeg er alene...hehe...skulle vel hatt et sett til med armer da ;-)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 27. mai 2007 #16 Skrevet 27. mai 2007 Det krever litt øvelse, men er veldig greit etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #17 Skrevet 27. mai 2007 Hvilken messe...snakker vi babymesse (altså utstyr til baby???)
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2007 #18 Skrevet 27. mai 2007 Foreldre & Barn messa på Exporama (Hellerudsletta)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 27. mai 2007 #19 Skrevet 27. mai 2007 Vi bruker alltid bæretøy. Da bæresjal eller mei tai, IKKE BabyBjörn. Vi prøvde BabyBjörnen en gang, og vesla ble illsint. Nå blir hun livredd og hyler bare hun ser den. (hun elsker sjal og mei tai, og hater vognen)
Bergene Skrevet 28. mai 2007 #20 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har brukt sjal på tur og hjemme. Kommer nok til å bruke det til flere andledninger etterhvert. Ønsker meg en mei tai.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. mai 2007 #21 Skrevet 28. mai 2007 Synes jeg må slå et slag for Babybjørn her ;-) Vi bruker den en del, særlig nå som vesla er 3 mnd og kan sitte med hodet forover og se seg rundt. Hun likte aldri Mayawrap ringslyngen, ikke jeg heller. Det er ikke noe særlig å ligge nesegrus inntil og ikke se noe har jeg skjønt. Det var for øvrig det samme med Babybjørnen før vi kunne snu henne frem så hun kan titte på verden. Jeg bruker den når jeg styrer litt i hjemmet og vesla ikke vil være alene, så har vi den med på søndagstur så hun får sett seg litt rundt før hun blir søvnig og vil sove i vognen. I går var vi i konfirmasjon, og pappa'n og jeg byttet på å ha henne i Babybjørn. Gikk kjempefint og hun synes det var så stas å se hva som skjedde :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 28. mai 2007 #22 Skrevet 28. mai 2007 Fikk aldri det til med den ringslynga jeg. Såg den tåpelige videoen mange ganger, men det ble lite komfortabelt. Hadde kjøpt babybjørn bæresele også, med tanke på å bruke den blant folk. Synes det er litt flaut med sjal rundt på shopping. Det er babybjørn selen som blir brukt, og helst når jeg skal støvsuge eller trille hjem søppeldunkene.
Murmeline Skrevet 28. mai 2007 #23 Skrevet 28. mai 2007 Har ofte med i tillegg til vogn, samt bruker litt her hjemme også. Orker ikke å bære så lenge av gangen, verken jeg eller henne.. Brukte BB først, men etter hvert som hun ble tyngre måtte jeg slutte å bruke den. Tyngdepunktet blir jo bare helt feil i den, dro på meg ryggbetennelse faktisk:( Nå går det i mei tei.
mammaentiltrulte Skrevet 28. mai 2007 #24 Skrevet 28. mai 2007 her bæres hun masse hele tiden, til butikken, hjemme når je må gjøre noe husarbeid og hun ikke vil ligge alene og på tur ute. bruke meitaien til lang bæring og en rinslynde maya wrap til små bærig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå