Honningmelon Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jenta mi er 6 mnd, og nesten hver gang når vi er borte, er hun veldig sutrete. Vil ikke ligge på gulvet å leke. Skal helst bæres. Det er slik når vi er hos foreldrene mine også, og der er vi et par ganger i uka... Er litt slitsomt i grunn.... Flere bebiser som er slik? Og noen som vet hvorfor?
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 jenta mi er også ganske sutrete når vi er borte på besok, hun er 3 og enhalv måned...jeg veit ikke hvorfor jeg heller...hadde egentlig vært artig å vist...)
Canari Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Kanskje hun blir sliten av å ha mange folk rundt seg som vil prate, kose leke, etc, at hun blir såkalt overstimulert .. det er vel forskjellig hvor mye stimulans bayene orker.
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Min gutt på 4 mnd blir helt tydelig overstimulert når vi er på besøk. Han er smørblid de 2 første dagene, men så virker det som han får helt nok og blir kjempekrevende. Dette gjelder spesielt når de andre folkene hele tida vil leke og kose osv. Og når han sutrer vil alle "hjelpe til" med å få han glad igjen. Det virker som det blir en konkurranse om å få han til å smile. Dermed blir han enda mer sliten og enda mer sur. Jeg har bestemt meg for at jeg må si ifra når vi er på besøk neste gang. Min baby tåler tydeligvis ikke så mye styr (lik mamman sin, vil ha fred og tid for seg selv ) så da er det min oppgave å sørge for at han får det, selv når vi er på besøk hos besteforeldrene osv.
Honningmelon Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2007 Jenta vår tåler nok ikke mye styr hun heller, men det er jo bare foreldrene mine der, og syns ikke de overstimulerer henne heller... hun vil liksom ingenting når vi er der. Alt er galt :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå