Gå til innhold

vet ikke om jeg hører til her men...

Anbefalte innlegg

har hatt en MA nå i januar og en SA nå på fredag...

blir lei meg og oppgitt...hadde aldri trodd det skulle vere så vanskelig å få en liten bebis...har aldri vært noe problem i vår familie...snarer tvert om...så måtte det vel vere meg som skulle plages...jeg som er så gla i barn og som ønsker det av hele mitt hjerte...det er det jeg lever for omtrent...har drømt om å bli mor siden jeg var liten...men det skal vist ta litt tid..så jeg får bare smøre meg med tålmodighet....her heldigvis ikke så gammel enda...men synes jeg har venta lenge nok...nå er hus, bil og jobb klart...mangler bare en liten en....men den kommer nok:)

gir meg ikke så lett..

lykke til alle sammen!!

Fortsetter under...

Trist å høre at du mistet :-( Har det på samme måte som deg - mistet to ganger (1 SA og 1 MA) og er helt knust over det... Har i likhet med deg aldri tenkt at det skulle være så vanskelig å få det til, da jeg aldri har hørt om noen andre som har slitt med det, selvom jeg selvfølgelig ikke har tatt det for gitt at alt skulle gå problemfritt... Har også drømt om å bli mor siden jeg var liten og håper av hele mitt hjerte å få oppleve den gleden en gang.

På forumet "habituell abort" er vi mange som har mistet flere ganger og vi gir hverandre støtte og gode råd i prøvetider, rugetider og ventetider :-) Du er hjertelig velkommen til å bli med oss der inne hvis du har lyst!!

Ellers vil jeg bare ønske deg masse lykke til neste gang :-) Vi er mange i samme båt og jeg er sikker på det venter en liten spire på oss alle sammen!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...