Go i magen Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Jenta mi på 4 uker har hatt knall grønn bæsj siden igår. Helsesøster har sagt tidligere at da kan det være noe hun ikke tåler. Hun får NAN HA1. Sluttet med malt i fall det er den hun ikke tåler. Andre med erfaring? Hva kan dette komme av?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 de får grøn bæsj av nan ha1, helt normalt. står på pakningen (ikke alle, kommer an på hvor den er kjøpt)..jenta mi får kun nan ha1, har hatt grønn bæsj hele tiden..og helsesøstra mi sa at det var normalt...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 venninna mi sa at hvis babyen får grønn besj så har du spist noe hun ikke tåler.. men jeg ammer henne.
nutri Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 jeg ammer, og min gutt får også grønn bæsj innimellom, så det trenger ikke ha noe med Nan å gjøre. Hs min sa det var pga hadde litt trøbbel med fordøyelsen. Det kan gjerne stemme, men han har aldri vært plaget av hard mage el noe sånt. Hvertfall ikke gitt inntrykk av det. Bæsjer hver dag.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 grønn basj hos spedbarn er HELT normalt! ettersom de blir 2-3-4 mnd så blir fargen mer brunlig
Go i magen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2007 Men er det vanlig at det lukter grusomt?
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 all bæsj lukter jo, men nå vet jo ikke jeg HVOR ille det lukter, men kan bare fortelle selv at i den perioden jeg gikk over til MM så hadde min lille også grønn/spygrønn farge og luktet rett og slett motbydelig, (verre enn tidligere) Og så skrev jeg inn til en jordmor her på nett og forklarte saken, da sa hun at dette var helt normalt, det var stoffskifter og slikt i kroppen som slo ut. Og at det ville gå over, og sant som hun sa, nå er bæsjen lyse brun, ikke grønn Så det er nok sikkert normalt, om barnet ditt ikke har mye magevondt osv i tillegg da..
Faylinn Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Sønnen min fikk grønn bæsj da han sluttet å amme og gikk over til 100% NAN HA1. Den siste uken har jeg brukt Hipp, og bæsjen har blitt lysegul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå